Toppsøk.   3 comments

Jeg liker virkelig å se hva folk søker på for å finne bloggen min. Noen ganger skjønner jeg ikke i det hele tatt hvordan bloggen min har blitt funnet ved hjelp av de søkeordene man har brukt. Iallefall ikke når den kommer opp blant de 8-10 første sidene man søker.

Andre ganger lurer jeg på hvorfor man har søkt på det man har søkt for å finne den. Ikke at det er noe galt i å søke etter ting som «ikkeborg» og «ikkeborg lillehammer», men jeg blir så nysgjerrig på hvorfor dere har søkt på akkurat det og hvem dere er. Så føle dere gjerne velkommen til å si hei, eller sende meg en mail hvis det er noe dere lurer på. Mailadressen ligger på om meg siden.

Posted 14. mars 2011 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Toppsøk.

Subscribe to comments with RSS.

  1. har ikke noe godt svar på dette, siden jeg ikker er en av dem..

  2. ikke sånn egentlig…

Legg igjen en kommentar

