Kaffelukt på hendene   2 comments

Det er fredag og jeg sitter på skolen. Det lukter kaffe av hendene og overdelen min, siden jeg klarte å søle kaffe når vi satt å jobbet med PHP-eksamen.

Jeg vet ikke helt om jeg liker PHP egentlig. Jeg skjønner hvordan det fungerer i teorien, men jeg skal gjøre det i praksis så er det vanskelig. Ergo jeg vet ikke helt om jeg liker det. Heldigvis så er jeg på gruppe med folk som klarer det bedre enn meg, så da vil kanskje programeringen gå greit likevel.

For tiden kjenner jeg litt lei av meg selv. Det er litt merkelig, jeg liker meg selv mye bedre for tiden – selv om jeg er litt lei meg. Siden jeg har veldig lyst til å flytte så har jeg drevet å sett litt på hybeler og rom i kollektiv (siden jeg ikke har råd til å bo alene (selv om det er det jeg aller helst vil)).  På lørdag hadde jeg avtalt og komme på en visning, i en leilighet som ligger ganske så sentralt her. Og det til en ganske rimelig penge også.  Hvis man ser bort fra depositumet da. Det fantastisk fine var at jeg endte opp med å bruke frilørdagen min på å vaske rommet, badene, dra på visning og sitter hjemme alene og kjede meg.

Det irritere meg at jeg gir såpass dårlig inntrykk av meg selv at jeg ikke klarer å finne meg en ny plass å bo. Det irriterer meg at jeg ikke klarer å flørte slik at jeg kanskje kan få en plass og overnatte – som da ikke er et av kriseplassene mine. Det irritere meg noen ganger at jeg ikke har meg å gjøre i helgene, slik at jeg kommer meg ut mer. Men det er vel bare min egen feil.

Oh well. Jeg skal slutte å syte nå, og heller glede meg over solen, kaffe med koselige damer og spinningtime på veien hjem. Håper alle får en kjempefin helg.

 

Posted 11. mars 2011 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Kaffelukt på hendene

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du klarer eksamen, men om du blir å like denne php greia vil tiden vise..
    samme probleme selv med å finne en egen plass.. folk vil ikke ha meg.. sukk… møkklei.. ‘kos dæ på kaffedaten med to av twitters flotteste damer 😉 og ikke spinn dæ bort da.. 😛

Legg igjen en kommentar

