Søndagstrening.   2 comments

Jeg har faktisk vært å trent i dag. På en søndag. Bare fordi jeg ikke hadde tid til å trene styrke tidligere i uken. Det har vært en fin, og småhektisk uke egentlig. Men det kjennes litt merkelig å faktisk trene på en søndag nå. Jeg gjorde det noen ganger når jeg bodde i Alta. Men den treningsrutinen jeg har fått i høst har gjort at jeg har fått unnagjort all treningen i ukedagene.  Dette gjøres på veien hjem fra skolen, noe som gjør at jeg litt lange dager de dagene er jeg på spinningtimer. Men så langt har det faktisk ikke gjort noe. Det kjennes faktisk veldig godt å ha en rutine på treningen som jeg faktisk får til å fungere over tid.

Jeg har ikke fått gjort så mye fornuftig skolearbeid denne uken, men ligger kanskje så ajour med leseningen at det faktisk ikke gjør noe. Siden det plutselig ble småhektisk, så har jeg faktisk noe å gjøre i neste uke. 😉 På onsdag måtte jeg plutselig jobbe noen timer på formiddagen. Egentlig kunne jeg sikkert ha jobbet hele dagen, men i forhold til skolen og skolearbeidet passet det ikke så bra. Så da ble jeg plutselig superwoman som først øvde til framføring til et arbeidskrav i referansearbeid med en på kollokviegruppa, hadde forelesning, sprang på jobb og jobbet i 4 timer og 45 min for så å dra tilbake til skolen for å litt opplæring til en konferanse på skolen på torsdag og fredage. Så da jeg endelig kom hjem hadde jeg vondt i hodet og var helt gåen.

Konferansen var en konferanse for ansatte innen bibliotekt (kunnskapsorgasjonsdagene), noe som egentlig var spennende og være med på. Så vi fikk en del faglig ut av det, selv om det ikke ble så mye lesningen og gåing på forelesninger. Vi skulle være med å filme konferansen, og sørge for å streame det ut. Av en eller annen grunn ble jeg meldt frivilling til streamingen. Ikke at jeg helt skjønner at jeg fikk lov til det, med tanke på hvor klumsete jeg er. Men det gikk faktisk veldig greit, overraskene greit. Vi fikk også god tilbakemelding på det vi gjorde, og jeg fikk litt skryt for streaminga. Kjenner at det faktisk hjalp til på å få høre det. Iallefall av menn som faktisk jobber med slike ting.

Ps: Har noen lyst til å minne meg på i løpet av den kommende uken at jeg må satt opp ny veiledningstime slik at jeg kan få bytte styrkeprogram.

Ps2: Vi studtente som hjalp til på konferansedagene hadde navnskilt på oss. Som jeg hadde på meg når jeg kjøpt kaffe på kaffesjappa til lunch pausen. Sånn at kaffemannen så skiltet. Kan ikke bare noen få meg til så slutte til å tabbe meg ut foran han?

Posted 30. januar 2011 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Søndagstrening.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ekke tapper du gjør, bare innbilling!
    flinke trene dama
    wow på en søndag..
    æ boller

Legg igjen en kommentar

