Jobblørdag   2 comments

Jobb igjen i dag. 15 min med overtid. Sier ikke nei takk til de ekstra minuttene med lønn. Selv om det hadde vært skikkelig godt å kunne dra hjem før vi egentlig er helt ferdig (snakk om 5 min). Litt trøtt. Og litt lei av at kunder ikke helt tar hintet om at vi faktisk har stengt. Arg.

Nå er jeg bare sliten. Er på grensen til å vondt i hodet, det ble for mye kunder på jobb til at jeg rakk å spise skikkelig på jobb. Fikk bare spist en banan i 11 tiden. Heldigvis. Kjenner at det var bra at jeg faktisk fikk spist den, ellers hadde det faktisk vært ganske så totalt krise nå. Eller kanskje ikke helt siden jeg drakk kaffe og for en gang skyld spiste litt på kaffesjappa på skolen. Der jeg heldigvis klarte å la være å si noe dumt. Mest fordi jeg bare hilst på kaffemannen og ikke besilte av han. Jeg burde seriøst ikke få lov til å snakke med menn jeg virkelig er intressert i.

Jeg hadde en veldig dårlig dag forrige helg. Men heldigvis var det bare en dag. Akkurat nå virker det som veldig forsterket pms, som da er forsterka av p-pilla. Vet ikke helt om jeg liker de hormonelle periodene jeg noen ganger får på dem. Jeg skal vudere om jeg kanskje kan bytte til noen andre. Mensen og smertene er heldigvis såpass under kontroll at jeg heller ikke vet om jeg vil bare slutte heller.

Jeg skal prøve å bli litt flinkere å blogge fremover. Prøve iallefall.

Posted 22. januar 2011 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Jobblørdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nei du bør virkelig ikke snakke med men du liker veldig veldig godt ;P kommer bare svada da.. hahaha… *ironisk*

Legg igjen en kommentar

