I keep dancing on my own.   2 comments

Spinningtimen jeg går på på fredager har byttet musikk. Kanskje en av de gangene før jul jeg ikke klarte å gå på før jul fordi jeg var så sliten i kroppen. Uansett, Dancing on my own av Robyn er en av de siste sangene. Og jeg har forelsket meg totalt i sangen. Mest fordi det er en av de mest perfekte spinningsangene, jeg så langt, har hørt. Samt  litt fordi små deler av teksten treffer meg så bra.

Alt går så opp og ned. Eller egentlig ikke så mye, det er egentlig mye jevnere enn jeg tror. Jeg var bare så sliten etter jobb på lørdag, også hadde jeg en veldig dårlig i dag. Veldig hormonell. Jeg kjente nesten slik som jeg var som 14 åring. Utrolig kjipt og tungt. Mest p-pillene, men jeg tror det blir litt forsterket av jeg hadde veldig lyst til å bo alene i helgen.  Heldigvis klarer jeg å bo her jeg bor en lang stund til før jeg virkelig må flytte. Men jeg håper virkelig jeg finner noe innen ikke så lenge. Dvs, jeg vet egentlig ikke hvor lenge «ikke så lenge» er, men det kan vi sikkert overse.

Heldigvis merker jeg at det hjelper å trene. Så det skal jeg fortsette med, jeg må bare finne en ny treningstrutine igjen. Vi har selvfølgelig sen forelesning på mandager, fram til 16.15, så jeg kommer hjem så sent da. Jeg klarte å dra på spinningtime forrrige mandagen, men det er ikke noe jeg kan satse på hver gang. Det å dra rett fra skolen til trening er helt uaktuelt siden jeg da ikke er hjemme før rundt 20.40 tiden (hvis jeg er heldig). Derfor skal jeg heller prøve å gå spinning på tirsdager i stedet. For den er på samme klokkeslett som på fredager, og da kan jeg faktisk dra rett fra skolen (og samtidig være hjemme i 18.30 tiden så lenge jeg ikke handler). Jeg håper virkelig det blir å funke.

Posted 17. januar 2011 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “I keep dancing on my own.

Subscribe to comments with RSS.

  1. treninga di bør funke! denne nye rutina ska gå greit.. du klarer dette vettu!

Legg igjen en kommentar

