Juleferie.   4 comments

Jeg har ferie nå. Eller egentlig ikke før mandagen når jeg sender mappekravet i posten. Men jeg sier det er ferie likevel. Nemlig. Spesielt siden jeg har jobbet den siste lørdagen min før jul og jeg drar hjemover i morgen formiddag. Nå hørtes det nesten ut som om jeg skal flytte hjem igjen. Men det blir bare ferdig 16 dager. Det skal bli godt håper jeg.

Vi skal bort i julen, så jeg vet ikke helt om jeg egentlig gleder meg til det. Det har vært så mye å gjøre siden oktober. Både på skolen, samt at jeg har jobbet mye og stortsett trent 3 ganger hver uke. Bortsett fra de to siste ukene, der skolen har blitt prioriert litt for å få alt ferdig, og der kroppen har vært såpass sliten at jeg ikke har klart å trene. Men jeg gleder meg til å begynne å trene igjen over nyttår. Uansett. I oktober hadde vi to arbeidskrav, to i november, masse lesning, mappekrav. Mye hektisk med andre ord. Jeg håper virkelig det blir roligere på vårparten. Det hadde vært godt å faktisk ha overskudd til noe annet enn skolearbeid og trening.

Også skal jeg huske på til våren og ikke bytte så mye vakter på jobb. Har de siste 9 ukene jobbet 8 lørdager i tilegg til alt annet. Er det rart at jeg er sliten nå?  Det er litt derfor jeg ikke vil dra bort i julen når jeg først er hjemme. Jeg vil bare være hjemme å sove og slappe helt av sammen med Filemonpusen min.  Jajaa. Det må vel gå bra likevel.

Posted 18. desember 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Juleferie.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Godt du endelig har ferie og kommer hjem på ferie 😉 selv om du blir borte noen dager.. men du kommer hjem! før du må tilbake til virkeligheten i oslo!

  2. Gooood velfortjent ferie, og god tur hjem til nord 🙂

Legg igjen en kommentar

