Sliten fredag.   4 comments

Det er fredag, det er ca 12 dager til vi er ferdig med alle eksamener og innleveringer. Og jeg er allerede sliten, og det kjennes i skulderne. Alt stresset setter seg i skulderene, men endelig ser jeg en lysning på mappakravet. Så da håper jeg virkelig jeg blir ferdig. Det hadde faktisk vært veldig fint å bli ferdig innen fredag neste uke. Men det er vel å håpe for mye, spesielt med tanke på eksamen på torsdag i neste uke.

Jeg kjenner på kroppen at jeg er sliten, og at det har vært mye å gjøre i det siste. Jeg er trøtt og sliten nesten hele tiden. Og jeg er opptatt hver dag fram til jeg drar hjem. Bare skole, trening og jobb. Hvis jeg da er i form til å trene neste uke, siden jeg ikke klarte å dra på spinningtimen i dag likevel. Men jeg håper virkelig at jeg klarer spinningtimen på mandagen. Det er godt med den avvekslingen, selv om det mange at det er jævlig tungt. Men det er godt med den utrolige gode følelsen jeg får etter trening. Bortsett fra på spinningtimen på denne mandagen, fordi jeg var trøtt og sliten etter eksamen.

Men nå er det tid for å skifte på senga, og hoppe til køys. Sliten jeg er.

Posted 10. desember 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Sliten fredag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. det er lov til å sliten fredag når man har en slik stressende uke! #eksamenstress!!

  2. men uthvilt til mandagen 😉

Legg igjen en kommentar

