Tirsdagsord.   2 comments

En eksamen tatt, en eksamen og ett mappekrav igjen. Jeg sliter med de to siste. Jeg sliter noe jævlig med å skrive analysen til mappekravet. Jeg har ca to sider igjen der, men har fått noen tips fra han vi har hatt i faget. Så jeg må sette meg ned nå å se om jeg faktisk kan få skrevet noen linjer iallefall. Det hadde vært fint å fått analysen ferdig til fredagen, slik at jeg en uke på resten av kravet. Men jeg har mine tvil der.

Jeg sliter litt mer den siste eksamen. Jeg har litt problemer med to av tre fag vi har der. Men jeg jobber med kollokvie gruppen min med de fagene på dagtid, og jobber (aller helst) med mappekravet på ettermiddagen og kvelden. Det funket for de to andre eksamene vi hadde i disse fagene, så da må det jo funke denne gangen også. Håper jeg da inderlig. Nemlig. Ellers så sliter jeg.

Sliter jeg uansett kanskje. Litt pga mappekravet (selv om jeg blir ferdig slik at jeg får sendt det en 20 des), og fordi jeg faktisk er så tett i nesen igjen. Det er så utrolig slitsomt. Hvis det fortsetter så må jeg bestille legetime over nyår. Akkurat nå ser jeg ikke at jeg får noen time før jul. Men jeg har begynt å ta allergimedisin igjen for å se om det hjelper. Så langt har det ikke det. Men jeg må kanskje vente litt til for å se om det hjelper.

Tett i nese var litt av grunnen til at spinningen i går var så jævlig tung. Samt at jeg var sikkelig trøtt og bare hadde lyst til å sove. Og akkurat når hun spinninginstrukteren som vanligvis har mandagstimen endelig hadde den igjen. Første gang på hvertfall 3 uker at hun hadde den. Jeg liker henne godt, så jeg følte skikkelig at jeg skuffet henne når jeg ikke klarte å ta så mye i som jeg egentlig hadde håpet på forhånd. Egentlig så skuffet jeg vel bare meg selv. Jeg hekta på trening? Egentlig ikke. Helt sant altså.

Ps1: Jeg er allergisk mot husstøv i tillegg til pollen, bare derfor jeg har begynt på allergimedisin igjen.

Ps2: Av og til lurer jeg faktisk på om kaffemannen virkelig flørter med meg. Men jeg er ikke helt sikker. Og dessuten sliter jeg med mappekravet. Mer enn jeg liker å lure meg selv med. :/

Posted 7. desember 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Tirsdagsord.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du kommer til å klare dette, fordi vips er du ferdig før du vet ordet av det! og står med glans! Eksamen klarer du også, selv om det er et slit! misunner deg ikke der!!

    Kaffemannen flørter helt sikkert med dæ 😉
    flinke du som trene selv om du blir tett.. kanskje d e husstøv der i spinningsrommet?

    • Håper æ vips klarer å skrive mye inn på pcen i mårra og søndagen. Hadde vært fint.

      Men æ trur ikke kaffemannen flørter med meg, selv om det hadde vært fint. Hadde bare dytta han unna likevel.

Legg igjen en kommentar

