Hjemmesøndag.   4 comments

Jeg har bare vært hjemme i dag, selv om planen var på å dra på biblioteket på Majorstua. Men da jeg våknet kjente jeg ikke helt at jeg orket. Jeg hadde sikkert fått gjort mer fornutftig der enn det jeg har gjort hjemme i dag. Likevel har det vært godt å være hjemme.

Jeg bare vært i joggbukse, hettejakke og lester i hele dag. Har ikke vært utenfor døra i dag, og i dag er jeg faktisk vært litt usikker på om det har vært godt eller ikke. Luften hadde sikkert vært veldig bra for meg, men siden jeg fryser nesten konstant hele tiden, så har da faktisk ikke fristet. Også hadde jeg vært nødt til å dusje før jeg evt hadde gått ut. Huden min trenger en fridag fra dusjingen.

Merkelig nok har jeg fått gjort litt skolearbeid. Skrevet nesten ei halvside av analyseoppgaven til mappekravet, ja jeg vet, det er for lite. Men det er bedre enn ingenting, og forhåpentligvis blir det lettere å skrive framover. Selv om jeg tviler på det. Guuud jeg sliter med det. Men jeg har også fått lest en artikkel til den første eksamen vi har. Egentlig skjønner jeg ikke helt hva jeg skal lese til den eksamen, og hvordan jeg skal skrive resten av mappekravet. Selvdisiplinen er så lite til stede for tiden, at jeg gruer meg til stresset de siste dagene før mappekravet skal inn. Spesielt siden jeg oppdaget at vi faktisk skal lage en enkel websider vi skal legge den oppgaven vi skal basere på analysen. Kjipt spesielt siden jeg aldri fikk grepet på html’en som vi hadde i fjor. Det kommer til å bli noen ekstreme lange dager framover.

Posted 28. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Hjemmesøndag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er litt deilig med sånne dager – bare være hjemme og ta det litt med ro. Selvdisiplin er oppskrytt, du jobber godt under press.
    Html klarer du dersom du klarer å google deg fram til kodene. Ittno’ problem!

    • Ja, det er litt deilig med sånne daga. Men det hadde vært godt med litt selvdisplin innimellom iallefall. :/ Skriving under press blir det nok mest av.

      Og heldigvis har ei på kollokviegruppa mi tatt var på enkel html koding. 😉

  2. du trenger ikke selvdisiplin når du har stress! du jobber faktisk bedre under stress! dette klarer du uansett ka du sei!

Legg igjen en kommentar

