Ikke avvisende nok.   11 comments

Jeg er ikke avvisende nok har jeg funnet ut. Mest fordi han sleske mannen som tar bussen for banen fra samme stopp som meg,  fortsette å smile og snakke til meg. Det er litt irritrende, fordi jeg prøver å avvise han. Hadde det ikke vært for den ekle følelsen jeg fikk første gang han snakket til meg, så hadde jeg kanskje mest sannsynlig satt pris på det. Det verste av alt er at han ikke stygg, noe som de sleske mennene som legger an på meg bruker å være.

Jeg følte meg nesten litt slem da jeg sto å ventet på bussen i morges (kl 9.30 *hosteogkremte), og da han kom å skulle ta bussen. Jeg bare tenkte ‘Ååå, neeeeiii’ da han kom, spesielt siden det var bare jeg som sto der da.  Mest fordi han snakket til meg, jeg svarte og satt headsettet inn i ørene igjen. Det er litt vanskelig, fordi jeg vil virkelig avvise han – men samtidig så vil jeg ikke virke uhøflig heller da.

Ellers har jeg egentlig hatt en fin dag. Bortsett fra litt press i hodet og det faktum at treningen blir utsatt fra i dag til i morgen. Jeg har til og med fått skrevet ca en halvside på mappekravet for hånd. En begynnelsen iallefall. Det eneste dumme er at jeg har stappet i meg for mye sjokolade i dag. Jeg må virkelig begynne å ta et jerngrep rundt godtespininga mi for tiden. Men det er litt  vanskelig, selv om jeg stortsett klarer å få i meg nok måltider.

Posted 24. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

11 responses to “Ikke avvisende nok.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha men hvis han egentlig e litt kjekk burde du kanske ikke gi han en skikkelig sjanse og prate ordentlig med han? Kan jo hende han e en goood mann 🙂

  2. ja kanskje du burde det? høre på sissel 😛 Eller bare si; du æ e faktisk ikke interessert!

  3. Tenke at den ekle følelsen kan komme til å gå over hvis du blir kjent med han og finn ut at du like han.. Går ann å prøve å føre en samtale iallefall 🙂

  4. kanskje du misforsto den følelsen med ekkelt og egentlig var den god?!

  5. Du e jo bare vanskelig no! Du har bare bestemt dæ for at han e ekkel og dermed basta på det. Men egentlig så tenke æ at han kan være veldig så søt bare du gir han en liten sjanse 🙂

  6. helt enig med sissel der, du e sta og vrang nu!

  7. Kjære søte snille Sissel og Yvai: Mannen er sikkert veldig snoll og koselig han (men seriøst: haner IKKE så fin at gjør noe). Men hvis han er det, koffer fikk æ den ekle følelsen da?

Legg igjen en kommentar

