Forkjøla frysing.   6 comments

Jeg er førkjøla nå. Igjen. Heldigvis mindre enn det jeg var i september, siden jeg har klart å være på skolen hele uken. Merkelig nok har jeg klart det, spesielt siden jeg hver eneste morgen bare har hatt lyst til å være hjemme. I dag var det spesielt ekkelt siden jeg hadde masse ekkel grugge i halsen da jeg våken. Fysjom.

Forøvrig fryser jeg sånn fordi tiden. Og føler enda dårligere enn det jeg er, fordi jeg har ikke trent så langt denne uke. Til tross for at det har vært godt å være litt ekstra hjemme på ettermiddagene og kveldene, så har jeg savnet å dra å trene. Men samtidig så har jeg vært for sliten og dårlig til å tørre å trene. Litt fordi jeg ikke har kjent at kroppen har vært i form til det, og litt fordi jeg er redd for å ende opp som sprekksjuk. Fordi det har ikke jeg tid til altså.

Men jeg fryser skikkelig mye nå, uansett hvor mye klær jeg har på meg og hvor varmt jeg har det inne så fryser jeg. Irriterende.  Heldigvis så er jeg på tur i seng nå, så da kan jeg jo bli varm der. Håper jeg da.

Posted 18. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Forkjøla frysing.

Subscribe to comments with RSS.

  1. kjøp varmeflasker!

  2. Føler du deg bedre nå? Håper det, hvis ikke: God bedring!

  3. God bedring! Sjøl kraftig forkjølt. HATE det!!

Legg igjen en kommentar

