Søndagssysler?   6 comments

Hva gjør man på en søndag når man er på grensen til å bli forkjøla (er iallefall tett i nesen, men ikke så tett at man ikke fungerer ganske normalt iallefall), burde vaske rommet + badene og burde ha vært på skolen og hentet skolebøker slik at man tilbringe noen timer med den? Hva gjør man hvis det frister mest å bare slappe av hjemme, og kanskje bare går en liten tur om en stund?

Jeg er stygt redd for at det faktisk blir det siste egentlig. Det frister ikke å gjøre noe av det andre, mest fordi jeg kjenner at det hadde vært godt å bare slappe av i dag, til tross for alle tingene som burde ha vært gjort. Litt også fordi jeg er litt redd for å bli skikkelig forkjøla igjen. Andre gangen i høst i såfall. Jeg er mest bare tett i nesen nå, men jeg kjenner meg litt småslapp også. Blir jeg bare hjemme i dag, så betyr det mye skolearbeid til uken. Men det må vel kanskje gå greit det også.

Egentlig så er jeg mest redd for å bli for dårlig til å trene. Egentlig så hadde jeg ikke trodd at det skulle komme til det punktet. Men men. Men må bestemme meg snart. Må dra til skolen før det blir for sent iallefall. Blir ikke å orke å gjøre noe hvis jeg kommer for sent hjem med bøkene.  Må bare vente på at klærne skal bli ferdig og dusje først.

Posted 14. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “Søndagssysler?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da blir man hjemme og kose sæ i sofaen! Lov med sånne dager når man e småforkjølt, og søndag e hviledag 😉

  2. Du kan gå en tur med én gang, så er det unnagjort, og så er det beina opp resten av kvelden? 😉
    God søndag!

  3. helt enig med sissel der 😉 hvil dæ masse og stapp i dæ sjokolade fordi at det inneholder antioksidanter som er bra for imunforsvaret ;D

Legg igjen en kommentar

