Onsdagskjørt.   2 comments

Onsdager er dager det er helt greit å dra på skolen med skjørt, til tross for at det er november og det er helt greit med pannekaker til middag, til tross for at det ikke er det sunneste man spiser etter trening. Noen ganger må man bare lage noe slikt til middag for i det hele tatt få i seg noe mat.

Bortsett fra det har det egentlig ikke skjedd noe i dag. Travelt i morges, er veldig treig for tiden om morgenen. Og har veldig lite selvdisiplin med skolearbeidet, ellers hadde jeg sikkert begynt litt tidligere med å skrive på mappekravet. Vi skal sende inn deler av det i morgen. Men jeg må nok bare skrive litt om hvordan jeg har tenkt å gjøre det, siden jeg ikke har fått skrevet mye. Men det er vel greit å kunne ta utgangspunk i teorien om noe, og se etter likeheter og forskjeller med noen annet. (Teorier om Hamlet for å se eventuelle likeheter med Sons of Anarchy). Det er bare jeg som finner på slike dumme oppgaver til meg selv. Selv om jeg kanskje fant ett bra sitat fra skuespillet som kan brukes i oppgaven.

Jeg var å trente styrke på Bislett i dag før jeg dro hjem. Merkelig nok klikker det ikke like mye i skulderbladene mine som det har gjort tidligere. Men nå har ikke tatt de øvelsene på snart to uker, så kanskje jeg hadde godt av den pausen. Jeg endte opp med å føle meg ganske teit der, siden jeg måtte gå å lete etter styrkeapparatene jeg skal bruke. Men nå husker jeg dem til neste uke. Forhåpentligvis iallefall. Og da husker jeg kanskje også å pakke med sokker slik at jeg slipper å kjøpe dem.

Posted 10. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Onsdagskjørt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. skjørt? brrr kaldt! i hvertfall her oppe.. brukte en halvtime ekstra pga klarte ikke å gå fortere i kulden på vei hjem fra treninga..

    du klarer vel å knø noe ned på det mappekravet, det gjør du alltid. flink tell d du 😉

    pannekaker er helt ok, bare ikke hverdag! hadde torsk i dag.. mmm det er lenge siden jeg har spist 😉 magen fornøyd!

    • Det var egentlig ikke så kaldt her i går, men hadde tykk strømpebukse og leggevarmere så da var det ikke så ille likevel. Bedre enn tirsdag da æ hadde shorts og strømpebukse, og endte opp med å være nummen fra knean og ned.

      Fikk til å begynne litt, men fikk utsatt å sende inn noe til i mårra. :/ Må skrive snart, men er så trøtt.

Legg igjen en kommentar

