Mandagspinning.   2 comments

(Jeg har hatt obligatorisk mappekrav fremlegg på skolen i dag i tekststudierforelesning. Gikk ikke så bra at det gjorde noe, ergo vi overser det her).

Utenom forelesningene på skolen har jeg vært innom jobb og kjøpt to hjertereflekser som skal legges i bursdagsgaven til lillesøstra min, hentet en reservert bok på hovedbiblioteket, lagt sammen klær og lagd middag. Risotto med sopp og masse salat til. Det eneste jeg fant ut at jeg ville ha til middag i dag. Bortsett fra det så er mandager treningsdager, og mer spesifikt mandager er spinningmandager.

Heldigvis var instruktøren som vanligvis har timen tilbake i dag. Og jeg merker at jeg presser meg selv mer når hun har timene enn når jeg er på timer med andre instruktører. Det er jævlig tungt mens det pågår, men nå etterpå så er det bare utrolig godt. Spesielt siden jeg etter kom hjem har fått satt på en maskin med klær og lagd lunsj til i morgen. Veldig greit å ha det unnagjort. Jeg er så treig om morgnene nå for tiden så det er greit å slippe å tenke på det da.

Så nå skal jeg bare slappa av, drikke te og snart henge opp klærne når de ferdig. Også skal jeg huske på å ikke legge så mye vekt på sykkelen med en gang på fredagspinninga. Mest fordi den er på 55 min, og det er kanskje greit å ikke være helt gåen etter 15 min.

Posted 8. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Mandagspinning.

Subscribe to comments with RSS.

  1. flinke du! trøtte syke meg ikke fullt så flink!

Legg igjen en kommentar

