På skolen   6 comments

Jeg sitter på skolen og leter et litt mer stoff til mappekravet som skal inn 21 desember. Har nettopp reservert fire bøker på Deichmanske, som jeg håper at jeg kan hente snart slik at jeg kan finne ut om jeg kan bruke dem.

Har to forelesninger i dag, men gikk glipp av den første. Ikke med vilje, egentlig. Klarte ikke å stå opp tidlig nok, og hadde planer om å rekke den andre halv delen av den. Men slik gikk det ikke til, selvføgelig. Bussen var 6 minutter forsinket, og jeg ble for sen til trikken som jeg må ta ned får å rekke ned til hver halve time (forelesningstarter). I stedet endte jeg opp å drikke kaffe på Waynes og lese ferdig Hamlet, mens jeg delvis satt på twitter på mobilen. Patetisk, jeg vet. (Eneste som er dumt å ikke når timen,  er at vi ikke fått avtalt klokkeslett for gruppearbeidet i morgen. Håper jeg får tak i i noen pr sms i løpet av dagen).

Egentlig er det litt godt å få følelsen av å faktisk ha gjort noe i dag, selv om det ikke er så mye foreløpig. Men jeg skal ned på læringssenteret for å lete opp en bok jeg kanskje skal bruke. Så jeg må vel kanskje gå ned for å se etter den. Kanskje jeg rekke å gå til St.Hansparken og spise lunch mens jeg leser litt ute i solen. Litt deilig med fint vær, selv om jeg begynner å savne skikkelig mørketid.

Posted 4. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “På skolen

Subscribe to comments with RSS.

  1. må legge dæ tidligere vettu ;P
    men flink som lese hamlet, også flink til å samle inn stoff til mappekravet.. æ har bare sett på tv i dag.. fordi ike noe annet å gjøre.. bare snyltetett og masse nysing ;(

  2. Va du og kikka på kaffeduden?

  3. Hehe ikke alltid like lett å stå opp som student! Det erindre æ utrolig godt fra min katastrofale tid som student 😉 Men det positive e jo at du får jo gjort litt i forhold til ingenting 😉

Legg igjen en kommentar

