Bare tullball jo!   4 comments

Jeg var å trente idag igjen. Ble god og svett, og har klart å tatt planken uten å få vondt i knærne. Må bare huske å ikke støtte beina mot veggen. Uansett så hadde jeg fått avtalt en veiledning, slik at jeg skulle få bytte de to øvelsene som gjør at det klikker ved skulderbladene mine. Merk merk: skulle. Jeg fikk en lapp med dato og klokkeslett samt hvem skulle ha veildeningen da jeg avtalte den, samt at jeg fikk en sms i går der det sto det samme.Så da trodde jeg det.

Jeg tok med meg treningsklærne på skolen, som er blitt vanlig på onsdager. Jobbet ganske mye med XML gruppearbeid, lest klassifikasjon og litt i Hamlet mens jeg pimpet kaffe og siklet på kaffemannen. Snakket litt med daysi på mobilen til jeg ble fri for strøm. Og hele denne tiden trodde jeg at veildeningen var klokken 17 i dag. Yeah, right.

Jeg kommer opp til treningstudioet, skifter og har god tid og ender derfor opp med å gå nesten 15 min på elipsemaskin men man venter på at klokken blir 17.  Soser litt, går på do, går 5 ekstra min på elipsemaskin, tar 10 rep på magestryketrening. Og enda ingen veileder. Siden klokken da var 17.15 så gikk jeg i respesjonen og sa at jeg hadde veiledning klokken 17. Men der får jeg beskjed at neeeida, de har ingen veiledere på jobb i dag før kl 18. Og jeg bare tenkte ‘åkeeei. Kjempefint’ . Så det hadde visst skjedd en feil i systemet deres, så ergo ingen veildening på meg i dag. Men endte opp med å ta de styrkeøvelsene som funker, og litt ekstra på tredmølle. Også prøver man å få veiledning på Bislett en dag snart i stedet.

Posted 3. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Bare tullball jo!

Subscribe to comments with RSS.

  1. d e jo bare tullball jo, for nåkka moek da!

  2. ja gjør d! kanskje de har enda finere treingsmanna?

Legg igjen en kommentar

