På tur i seng.   4 comments

Jeg lurer på om jeg begynner å bli dårlig. Siden jeg ikke avlyst spinningtimen jeg meldt meg på i går, fordi jeg har være dauetrett hele dag nesten. Men jeg kom meg dit, og fikk vært med på timen selv om jeg ikke helt likte den. Mest pga vikaren som hadde timen i dag, merket i dag at jeg klarer å legge på mer og presse meg selv litt mer når hun vanlig har timen.

Uansett så er jeg på tur i senga nå. Det kommer mer i løpet av uka. Håper jeg virkelig, siden jeg må gjøre noe siden jeg ikke har gjort så mye på mappekravet som skal inn 21 desember.

Posted 1. november 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “På tur i seng.

Subscribe to comments with RSS.

  1. flinke du som gikk på spinnings timen, æ ikke så flink. holdt mæ hjemme i går pga været og formen begynte å skrangle.. i dag e æ sjuk ;( moek!

  2. Korr flink du e 🙂 Samme gjorde æ, og ble antagelig like imponert over mæ sjøl som du ble over dæ sjøl 🙂

    Og ikveld blir det zumba, yey 🙂

Legg igjen en kommentar

