Merkelig?   2 comments

Det er litt merkelig å levere inn to arbeidskrav på samme dag, spesielt når det skjer dagen før fristen på begge. Men for en lettelse, dvs at jeg har en «frikveld» før jeg må sette i gang med neste. Foreløpig er det å begynne på mappekravet som skal inn 21 desember, samt av vi har en gruppeoppgave i XML som skal inn nå i begynnelsen av november (men som vi ikke blir å begynne på før i neste uke) og et klassifikasjonsarbeidskrav til. Men i morgen blir det bare ren lesedag, for å ta igjen litt lesing. Det heldgvis ikke så alt for mye.

Nå sitter jeg på kaffesjappa ved siden av slolen, for å bli helt ferdig med analyseoppgaven (som nettopp ble levert inn), drikke kaffe og sikle på kaffemannen mens jeg faktisk ikke ser sur ut. Noe som jeg har gjort veldig mye av i det siste, fordi jeg har vært her og jobbet med analyseoppgaven og får til heller lite. Ergo da ser jeg veldig sur ut uten å egentlig være det.  Men nå er det påtide å dra hjem, for å slappe av resten av dagen. Jeg vurderer til og me å se på film i kveld. Nemlig!

Så planen for morgendagen er å drikke kaffe, sikle og lese pensum, trene på ettermiddagen samt slappe av på kvelden siden jeg skal jobbe på lørdagen. Jeg vurdere å ta ganske mye skolefri i helga. Høres det bra ut ja?

 

Posted 28. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Merkelig?

Subscribe to comments with RSS.

  1. flinke damen som leverer før tiden 😉

Legg igjen en kommentar

