Pannekakemandag.   4 comments

Når man ikke vet hva man skal ha til middag, og har tatt opp noe som helst. Spesielt når man da i tillegg har lyst på pannekaker, ja da blir det pannekaker til middag. På en mandag. Nemlig. Det heldig var jeg at jeg i tillegg klarte å lage akkurat nok røre til en middag til meg.  Det ble utrolig godt, spesielt siden det var så lenge siden sist.

Det ble ikke noen luftetur i går. Det merktes veldig godt rundt 21.30 da jeg gav meg for kvelden. Etter å ha brukt hele dagen på å skrive ca en halv side. Oh yeah. Jeg skulle så ha tatt en liten luftetur, merkelig at jeg faktisk kjenner veldig mye på kroppen at jeg ikke så mye rene innedager lengre. Jeg er inne på skolen, jobb og når jeg trener på Sats, så da er gårturene til og fra veldig gode. Da får jeg i det minste bevegd meg ekstra og fått mye luft. Jeg vet iallefall at jeg skal ut i luften søndag i denne uken.

Ellers har jeg ikke jobbet med oppgaven i dag, skal prøve litt i morgen siden vi tydeligvis har masse tid mellom forelesningene i morgen likevel. Vi skulle egentlig vært ferdig 14.15, men den siste timen er uheldigvis flyttet tilbake til orginal tid. Men jeg har sendt diktet og det jeg har skrevet så langt til brodern slik at han kan se på det, og hjelpe meg i morgen ettermiddag.  Også har jeg delvis blakket meg på flybilletter hjem til jul (bare 1900 kr tur retur, juhuu).

Trent bort pannekakene og sukkeret har jeg også. Håper jeg da. Som regel går jeg både til og fra skolen (fra Majorstua til Bislett), gått i trappen til og fra 4 etg to ganger. Helt vanlig det også. Men jeg har vært på mandagstreningen min: spinning på 45 min, samt rask gåing på tredmølle i 25 min til oppvarming. Tredmøllen går jeg bare på fordi bussen jeg må ta for å rekke spinningen går såpass tidlig i forhold til timen, at jeg rekker å gjøre noe før timen begynner. Godt, men tungt var det. Spesielt siden jeg har blitt mer tett i nesen i løpet av gårdagen /natten. Argh! (sikle på fine trenermannen fikk jeg gjort mens jeg gikk på mølla. Multitasking FTW!)

Uansett så sitter jeg med en nylagd kopp med te, og skal legge meg snart. Selv om jeg ikke har fått gjort så mye skolearbeid i dag, så kjennes det godt. Så jeg håper virkelig jeg får til en del i morgen. Etter jeg var ferdig med spinningen fikk jeg avtalt en ny veiledingstime på styrketreningen. Mest fordi jeg skal få byttet bort de øvelsene som gjør at skulderbladene mine klikker. Kunne ha oversett det hvis det bare var den ene, men når det har blitt to og det ikke går over, så er det like greit at jeg får byttet. Skal tilsynelatene få veildening av en dame, samme som jeg egentlig skulle ha fått av sist. Men i stedet fikk jeg fine trenermannen. Blir det virkelig for dumt å håpe på at det skjer det samme denne gangen? (ikke at det utgjør noen forskjell på treningen min det ikke blir han uansett da).

Posted 25. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Pannekakemandag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. yeei pannekaker dager liker man, selv om man delv får litt vondt i magen etterpå pga stappe i seg fort og alt for mye.. æ trena i dag, samt gått ned til byen og hjem i jgen.. ja også nakken min vond og pappa later sm at æ ikke har d vondt! skikkelig morsomt dette!

  2. fordi han er pappa?

Legg igjen en kommentar

