Uthvilt analysesøndag.   2 comments

I dag er andre dagen (på rad) på ganske lenge der jeg har følt meg uthvilt når jeg har våknet. Det kjennes utrolig godt ut egentlig, selv om jeg sikkert blir trøtt igjen om en stund. Det får heller bare være. Jeg håper virkelig dette betyr en bedre søvnperiode enn det jeg har hatt de siste 3-4 ukene.

Så det gjøre at jeg heldigvis (?) er våken og klar for å tilbringe dagen med å skrive på analysearbeidskravet mitt som skal inn på fredag. Ikke at jeg har så lyst til å skrive på det i dag (mest fordi jeg ikke helt får det til), men ferdig må det bli. Fikk skrevet en litt på fredag, og er klar for å begynne på selve analayse delen. Håper virkelig jeg klarer å tyne ut resten av oppgaven på det.  Egentlig så vet jeg ikke om det er så lurt av meg å sitte hjemme å prøve å skrive på den. Men jeg kjenner at jeg trenger en dag uten å dusje, for huden sin del. Ergo blir det bare hjemmedag. Har egentlig mest lyst til å dra på kaffesjappa ved skolen med pcen, for å drikke kaffe, skrive og sikle. Men de er sikkert ganske lei av meg, spesielt når jeg ser sur om mens jeg prøver å jobbe med analysen. Så da blir det pausedag for dem også.

Nå er det kanskje på tide å starte, slik at jeg kanskje kan bli ferdig. Det blir sikkert en gåtur senere i dag. Har en følelse av at jeg blir å trenge luften.

Posted 24. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Uthvilt analysesøndag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. japp gå å luft dæ!

Legg igjen en kommentar

