Prinsesse vil-ikke-skrive   4 comments

På analyseoppgaven, selv om jeg har begynt for flere uker siden og har masse masse notater. Men så fort jeg setter meg ned for å begynne å skrive på pcen, så får jeg opp en veldig «fin» mental sperre. Den er slik at jeg faktisk ikke klarer å skrive noe som helst.

Så langt har jeg skrevet 80 ord på pcen, og det inkluderer «skrevet av», de tre navnene mine som skolen bruker, samt klassen jeg går i. Oppgaven skal leveres inn på fredag i neste uke, og jeg må aller aller helst ha 4 – 4,5 side. Yeah right. Tror vi kanskje satser på nesten 4 sider.  Best å sette igang med skriving. Jeg tenker det blir mer mat med meg på skolen i morgen, og det blir skriving fra i 13 tiden til det er tid for å dra på spinningen (som begynner 16.15).

Posted 19. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Prinsesse vil-ikke-skrive

Subscribe to comments with RSS.

  1. du må slutte å tenke så mye og bare skrive…

  2. oki slutt å dagdrømm så mye da!

Legg igjen en kommentar

