Lettskremt trenermenn?   4 comments

Jeg har vært å trent styrketrening i dag, og funnet ut at jeg må få kjøpt en sånn dings til nye mp3 spilleren slik at jeg kan ha den rundt armen når jeg trener. Jeg er usikker på hvor jeg får kjøpt det, men jeg vet at det finnes. Så faktisk en som hadde det i dag, riktignok til ei I-pod, men uansett han hadde. Egentlig så lurer jeg på om det var et hint det upraktisk problemet jeg fikk da jeg skulle begynne å trene styrke.  Det å holde spilleren i hånden og samtidig bruke aparatene skikkelig er litt vanskelig. I dag var det en veldig praktisk dag å trene styrke i singlett. Da så det kanskje ikke så dumt ut når jeg stakk spillern i treningsbhen. Fungerte fint egentlig, men det holder kanskje ikke i lengden. Også så det kanskje litt mer dumt ut enn det jeg vil innrømme.

I dag fikk jeg faktisk spurt om det var normalt det klikker i skulderbladene mens jeg tar enkelte styrkeøvelser. (U)heldigvis var det ikke fine Satsmannen som jobbet, men fikk spurt likevel. Bare for å slippe at Yvaidaysi kommer å sparker meg i rumpa mens jeg spørr. Uansett, det er ikke normalt. Og det kunne være noe muskulært eller noe med senene, eller noe som ikke lå helt som det skulle. Tilsynelatene burde jeg gå til fysioteraput eller noe lignende for å finne helt ut hva som er galt. Yeah right, akkurat som jeg gidder det nå.

Uansett: Satsmannen fikk meg til å bruke appratet slik at han kunne som jeg gjorde det feil. Noe jeg selvfølgelig ikke gjorde. Men det klikket ikke da jeg brukte det uten noen kilo eller med 5 kilo. Men klikker når jeg tar 20 kilo gjør det. Arg. Uansett, han tok på ryggen for å se om det gjorde vondt i omårdet rundt skulderbladene. Ikke gjør det det heller. Det var helt greit, men stakkars mannen gjentok seg selv ca en million ganger. Og virket litt smånervøs og skeptisk til meg. Det samme gjorde egentlig fine Satsmannen som satt opp styrketreningsprogrammet mitt. Han virket også litt smånervøs rundt meg.

Så enten er begge Satsmenne lettskremt og redd for jentelus genrelt, eller så er det jeg som skremmer dem (feite damen som trener). Hmm.

 

Posted 15. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , ,

4 responses to “Lettskremt trenermenn?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Herregud da frøken.. du kunne da bare spurt mæ.. æ kunne svart dæ på d.. æ har da faktisk trenerutdannelse -slå den du!!

    men du.. æ trodde ikke d va lov å trene i singlett på sats, og æ e igrunn glad æ ikke va der og så du hadde stappa mp3-spillern i bh’n mens du trente..æ hadde nok ledd..

  2. hahahahaha! flinke damen som spurte, og spør hipors siden hun vet om slike ting. de mannan er bare redde fordi de ikke sku hoppe på dæ… ;P

Legg igjen en kommentar

