Tett i nesen. Igjen.   4 comments

Så. Tid for å blogge igjen. Jeg har tilbrakt dagen på skolen, på kaffesjappa (litt), hjemme og på treningstudioet. Også har jeg blitt tett i nesen igjen. Har en stugg mistanke om det jeg er det fordi jeg endte med å måtte bruke det mens jeg prøvde å sove i går. Plutselig anfall av mensen-dårlig -selvtilitt. Men jeg ble faktisk ikke tett i nesen før i ettermiddag etter jeg kom hjem. Ble det også etter jeg kom hjem fra treninga. Så jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg bare skal sove med ekstra puter i natt og droppe nesesprayen. Hadde faktisk ikke brukt nesespray på ca 10 dager da jeg måtte ta i går. Det har faktisk kjentes godt ut å ikke ta på den tiden.

Merket det når jeg trente at jeg var veldig tett i nesen da jeg var der.  Mest fordi jeg ikke helt klarer å ta i så mye som jeg vet at jeg egentlig klarer. Det viktigste er vel at jeg trener. Og at jeg ikke går ned så veldig mye.

Ellers så skulle ha spurt om de som jobber der om noe. De to siste gangene jeg har trent styrketrening så har det klikket ved skulderbladene mine hver gang jeg trener med en ryggøvelse. Egentlig så skulle jeg ha sagt i fra, slik at de kan se om jeg gjør det feil eller evt gi meg en ny ryggøvelse.  Aller mest vil jeg spørre fine trenermannen, egentlig litt som unnskylding for å prate med han. (Patetisk, jeg vet). Men som regel når han går i rundt i lokalet, så er jeg opptatt med å trene, og når han er opptatt med noe annet så har jeg muligheten til å spørre. Jeg kunne sikkert ha spurt noen andre trene en dag snart. Men det føles ikke slik at jeg kan spørre dem. Fine trenermannen har i det minste satt opp styrkeprogrammet mitt. Kommer ikke til å sprørre noen. Kjenner meg selv for godt.

Posted 11. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Tett i nesen. Igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. se tell h å spørr!!!!!!!

  2. Sier som Yvonne – SPØR!!! God damn 😉

    Og nesespray e en dum ting å bruke, blir bare avhengig av det i lengden!

Legg igjen en kommentar

