Og sånn er det med den saken.   4 comments

Når man begår tabbeintervjuer så får man ikke jobben. Fikk en e-mail om det tidligere i dag, og jeg klarer ikke helt å bestemme meg for å om jeg er skuffet eller ikke. Jeg ville ha jobben fordi det var i et biblioteket, men samtidig så har jeg gruet meg til å evt måtte ha to jobber en periode og da spesielt i desmber. Egentlig så skjønner jeg ikke hvordan en student kanskje må jobbe ekstra mye i desmber får det til, spesielt siden det da er eksamensperiode.

På en måte er jeg kanskje mest glad,selv om jeg ikke vet det nå. Får jeg jobb i bokhandel over jul (slik jeg virkelig håper), så er det kanskje derfor jeg tabbet meg ut. Vi får satse på det. Nemlig

Ellers har jeg faktisk rent rett etter skolen i dag. Dvs da vi var ferdig å sose, og ikke orket å sitte der mer. Egentlig så skulle jeg på spinning 16.15, men så ombestemte jeg meg før jeg dro. Det ble en økt på tredmølle og elipsemaskin, der jeg faktisk ble ganske svett i dag. Så det var det kanskje likegreit. Det er faktisk godt å ha trent allerede, slik at jeg slipper å måtte dra nå snart for å gjøre det. Sånn kommer man til å fortsette å gjøre det.

Foreløpig har jeg ikke spist middag enda, til tross for at jeg var kjempesulten da jeg var ferdig. Det ble heller te og en baguette. Ikke så sunt, I know. Men jeg måtta ha noe som ikke tok for lang tid å lage. Skal forresten legge meg litt på senga nå, er kjempetrøtt (til tross for at jeg forsov meg med nøyaktig en time i morges. Kanskje lurt å trykke på snooze knappen, og ikke av knappen). Middagen lages etter hvilen. Hvitløk og chilli marinert kylling med salat. Høres godt ut. Håper jeg.

Posted 6. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Og sånn er det med den saken.

Subscribe to comments with RSS.

  1. forvirra nu; du skrev på sms; fikk jobben på biblioteket.fikk rett.

    • Trodde æ fikk med ikke’et som skulle være med. Det skulle nemlig det altså. Men æ har funnet ut at det er like greit. Ville egentlig ikke ha den, men at de ville ha meg.

  2. Hvis du egentlig ikke ville ha den så e det kanskje like greit! Da får du jo også konsentrert dæ maks om eksamener å sånn i desember 🙂

    Yey for trening!! Æ har også begynt no 🙂 Men klare ikke slutte med sjokolade og brus enda!! Fy på mæ!!

    • Skal gjøre mitt beste med skolearbeid. Tror det skal gå greit til tross for midlertidige problema. *hostlkremt*

      Yey for trening for deg også. Men sjokolade er vanskelig å kutte ut.

Legg igjen en kommentar

