Tabbeintervju.   2 comments

Jeg har vært på et jobbintervju på et bibliotek i et advokatfirma. Veldig bra i utgangspunket. Sånn rent bortsett fra at jeg bestandig tabber meg ut på en eller annen måte. Jeg burde ha fått premie for beste tabbeintervju. Vel ikke i dag egentlig, men for tidligere prestasjoner.

Det presterte av en eller annen grunn å si at jeg på nippet til å begynne på førskolelærerutdanning, men at jeg var glad for at jeg ikke gjorde det likevel. 1 poeng til tabbekvoten. Poeng nr 2 var jeg hadde på meg en fin oransj overdel. Som er veldig utringet, noe som ikke var i hodet mitt før jeg dro på intervjuet. Overdelen bruker jeg egentlig ikke så veldig mye, selv om den er fin. Så jeg tenkte ikke på at jeg burde ha hatt singlet under. Ergo jeg satt å viste litt av bhen min. Great.

Jaja, vi får se hvordan det går på jobben. Har mine tvil på at jeg får den egentlig.

Dessverre for meg merket jeg ikke det før jeg var på kaffesjappa på skolen, og skulle drikke kaffe og gjøre katalogiseringsoppgaver. Fine kaffemannen så sikkelig merkelig på meg, og hadde merkelig smil rundt munnen. Oh yeah. Jeg gir alle rundt meg skikkelig godt inntrykk av meg. Egentlig så lurer jeg bare på hva kaffemannen tror om meg nå.

Posted 1. oktober 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , ,

2 responses to “Tabbeintervju.

Subscribe to comments with RSS.

  1. tror ikke du er sååå ille som du vil ha det til, det bare føles slik ut! jeg er ille det vet jeg bare.

Legg igjen en kommentar

