Hverdagsgleder.   3 comments

Jeg har blitt utfordet av Carpe53 (som hun kaller seg på twitter) til å blogge om hverdagsgleder. Jeg har tenkt på det siden tirsdagen, og må ta det nå ellers kommer bra det realistisk og sanne blogginnlegget som jeg har tenkt litt på med en gang (som sikkert noen blir å kalle pesimistisk, noe det ikke kommer til å bli siden det er sannheten).

Anyways, mine hverdagsgleder i tilfeldig rekkefølge:

  • En god kopp te, uansett når på døgnet
  • Kaffe! Uansett når og hvor, så lenge den er god.
  • To gratis filmer på to dager, hvor av den ene er kjempebra. (Utryddelsen, må sees. Lover)
  • Den gode følelselen i kroppen etter trening, selv om man egentlig ikke helt ville trene og da var litt tungt, selv om man ikke var på noen time.
  • Kvalitetstid med Yvaidaysi. (selv om vi nå sikkert høres veldig lesbiske ut. Men vi er ikke det. Lover!)
  • Mitt 4 deltidsjobbintervju på ca 10 månder.
  • En utdanning som endelig passer for meg, til tross for at den er delvis kjedelig noen ganger.
  • En ny god bok.
  • En god serie.
  • En god film.
  • God musikk
  • Faktisk å stortsett ha lyst til å trene de 3 gangene i uke jeg har bestemt meg for.
  • Herlig, koselig folk på twitter.
  • Min delvis nyfunnede selvtillit (selv om den ikke er 100 % stabil enda).
  • Koselig medstudenter, som er inkluderende, og som jeg håper jeg kan bli skikkelig venner med (mer om dette i et senere innlegg)
  • Koselige, fine kaffemannene (selv om egentlig bare den ene av dem er nydelig fin)
  • Fine treningsmannen på treningstudioet (som enten jobber på dagtid, har byttet senter eller har byttet jobb helt. WTF liksom? De to første teoriene skal testes ut, fra og med neste uke. Hvis han ikke jobber i morgen når jeg trener).
  • Koselige kunder på jobb.
  • Veldig koselige medarbeidere på jobb. En av de få grunnene til å ha lyst til å dra på jobb.
  • Bukser som er blitt videre over sommeren.
  • Lørdagsjobben, til en viss grad.
  • Være en del av uttalt gruppe på gruppearbeidskrav.

Det var det for nå. Kommer ikke på noen fler iallefall. Noen andre som har hvedagsgleder de vil dele.

Ps: kom på ett par gleder til. De legges nå til.

Posted 30. september 2010 by IborgLisa in Div. poster

3 responses to “Hverdagsgleder.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jasså du frøken.. Så her skal du peise på og være positiv.
    Well, get this.. du klarer det utmerket 🙂
    Dette var en fremragende liste over hverdagsgleder.

  2. yess… jeg visste det, lista di er lang, den!!

    Liker mange av punktene dine, men den beste tror jeg er din delvis nyfunnede selvtillit! Dyrk den! 🙂

    Jeg føler meg utfordret jeg også.. må jobbe litt selv med den.. 🙂

  3. hmm kvalitetstid med meg… egentlig er all tid med meg vært å få med seg 😉

    nei lesbiske er vi i hvertfall ikke! helt umulig siden vi er så utrolige svake for fine hotte manna! dog ikke de samme heldigvis, bare en sjelden gang!

    Filmen utryddelsen anbefales er helt riktig, leste foresten at den andre filmen fikk 5 av vg..

    ps. Du finner resten av din selvtillit rett rundt hjørnet til høyre av det venstre hjørnet rundt svingen opp i bakken mot sør!

Legg igjen en kommentar

