Student – dårlig.   4 comments

Jeg er iallefall delvis dårlig student i dag. Har ikke gjort noe skolearbeid i dag, men var på 1,5 forelesning. Det var kanskje ikke så lurt å legge seg rundt 23.40 når man skal stå opp senest 6.45 dag etter. Iallefall når man har litt innsovningsproblemer og ikke liker å stå opp for tidlig. Hadde jeg tatt banan til frokost hadde det kanskje funket, men siden det ikke fristet så ble jeg forsinket.  Klassifikasjonsforelesningen ble etterfulgt av LOB forelesning om lyrikk. Som jeg kanskje burde ha fulgt mer med i, siden jeg skal skrive lyrikk-analyse-oppgave. Men det funket ikke helt. Med delvis (mye) kjedelige forelesere fungerer det ikke helt som man vil.

Endte med å skippe den siste forelesning, en øvelsestime til XML. Oh yeah, slike ting lærer vi også. Tror jeg egentlig skjønner hvordan det funker, tror jeg skal prøve meg litt frem på egenhånd en annen dag. Egentlig så var planen å sitte på skolen for å lese litt klassifikasjon og/ eller begynne på lyrikkoppgaven. Plutselig virket det som en god ide å dra hjem å lese litt til analyseoppgaven. Akkurat som det har skjedd. Det har jeg seriøst feiliet i dag. Har ikke klart å gjøre noe som helst fornuftig skolearbeid hjemme i dag. Jeg har riktignok lagd skikkelig middag (chillisuppe med laks!Nam!), vært på Sats og trent (styrketrening), lagt sammen klær og vasket opp. Nesten alt mulig annet.

Det var godt å trene i dag, selv om jeg egentlig kunne ha tenkt å gjøre noe annet enn styrketrening. Har tenkt å trene i morgen igjen. Men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre da. Vurderer å bare gå på tredmølle og elipsemaskin. Jeg er ikke helt 100 % frisk enda, så jeg er litt redd for å starte for hardt.  Har ikke lyst til å bli enda mer syk, spesielt ikke ettersom jeg må jobbe på lørdagen. Skal også på skolen en tur i morgen formiddag. Får satse på at jeg får gjort det skolearbeidet jeg skulle ha gjort i dag da. Det kanskje funke. Ellers blir det sikkert bare søndagstudering. Igjen.

Posted 23. september 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Student – dårlig.

Subscribe to comments with RSS.

  1. blir du med på ikea i stede for å trene fordi det er trening å gå rundt på ikea!

  2. Prøv å svømme litt? Svømming e utrolig bra trening og lett trening! Tar hele kroppen i en fei 🙂

    • Joa. Kanskje. Men får se etterhvert. Føler meg ikke helt komfortabel til å gå i badedrakt enda. (til tross for at jeg kjøpte bikini i sommer). Har egentlig litt lyst til å svømme igjen.

      Fram til jeg tør det, blir det spinning og styrketrening. Og elipsemaskin og tredmølletrening.

Legg igjen en kommentar

