Jeg er forkjøla.   2 comments

Jeg håper virkelig at det bare er det. Men jeg kjenner meg iallefall nå ganske jævlig, til tross for at jeg egentlig burde ha begynt å bli bedre nå. Meeen, neida. Det er selvføgelig ikke det som skjer. Og det er som er typisk er at jeg har mensen, og det bare renner. Det hjelper virkelig ikke på det å bli bedre. Heldigvis så er det ferdig snart, så hjelper det på. Det andre heldige tingen er at jeg har fri i helgen. Det kommer til å være kjipt å måtte bruke frilørdagen hjemme på å bli frisk. Må sikkert sitte å ta igjen skolearbeid da, siden jeg ikke klarer å gjøre noe nå.

Jeg så dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å være på forelesningene, spesielt siden jeg ikke klarer å gjøre så mye hjemme heller nå. Men jeg er såpass dårlig at jeg vet at ikke klarer å dra på dem. Jeg blir gåen av nesten ingenting her hjemme, til tross for at jeg klarte å handle i går. Til alt hell har jeg fra før en legetime på fredag, så hvis jeg enda er like dårlig da så hun finne ut hva som feiler meg nå, slik at jeg heller kan få en ny time til de andre tingene senere.

Jeg hater virkelig å være syk. Jeg vil ikke være det, jeg vil være frisk. Kunne dra på forelesningene og kjede meg litt, fordi vi går gjennom de samme tingene flere ganger (som jeg nå kommer til å være glad får når jeg blir frisk igjen), treffe folk, ha lyst på kaffe (uansett som det er bare pulver eller vanlig), kunne trene nå som jeg faktisk vil det. Det er faktisk ikke sikkert jeg vil trene når jeg er frisk igjen. Jeg vil kunne bruke frilørdagen min til andre ting enn skolearbeid.

Nå skal jeg lage meg te, se litt på Dr.Phil på tv3, late som jeg leser og synes synd på meg selv.

Posted 15. september 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Jeg er forkjøla.

Subscribe to comments with RSS.

  1. i allefall er det cafe besøk i morgen, bare ikke der jeg og du vil da… og du blir bra fort snart slik at du kan trene og være sosial kaffedrikker igjen snart!!

    • Æ glede meg til å bli bedre iallefall. Til å trene, å kunne bruke det til å irritere enkelte. 😉 Håper bare æ vil trene igjen når æ er frisk.

      Men vi kan jo fort få viljen vårres i mårra egentlig.

Legg igjen en kommentar

