Nyvasket rom på en søndag.   2 comments

Jeg vasket rommet mitt for ett par timer siden, fordi det trengtes og fordi jeg ikke orket å gjøre det på fredagen. Så nå lukter det skikkelig rent og godt her inne. Jeg orket ikke støvsuge jeg vasket, og hadde enkelte vært hjemme i dag så hadde jeg sikkert fått hørt det. *Hostkremt*

På fredagen tok jeg med litt skolebøker hjem fordi jeg hadde tenkt å lese litt etter vi hadde gjort noen oppgaver på skolen. Orket jeg det? Nei. Tenkte at jeg skulle gjøre det i dag i stedet. Men har bare lest en rapport som skal leses til forelesning i morgen. Kjenner det er nok, så da drar jeg heller til skolen i halv 9-9 og sitter der og leser ting til tirsdagen i stedet. Kjenner det på meg at jeg må ha litt fri i dag, til tross for at jeg ikke gjorde så mye på torsdag eller fredag. Dvs jeg gjorde oppgaver på fredagen, men det er litt vanskelig å gjøre ting nå hjemme. Men vi har en analyseoppgave  som arbeidskrav, som skal leveres inn i slutten av oktober, men jeg tenkte at jeg skulle begynne å se litt på den snart likevel. Det frister ikke så mye å skulle stresse med den, selv om det er sikkert det som kommer til å skje.

Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre resten av dagen. Har bare vært inne så langt i dag, men vurderer å gå en tur. Vet ikke om jeg orker å gå så langt idag, men luft hadde vært veldig godt egentlig. Dessuten kommer daysi til å ville sparke meg i rompa hvis jeg ikke går ut, selv om det da bare blir en kort tur. Så dermed blir det dotur, skifting av klær, finne noe til middag, gå tur.

Ps: jeg er veldig dårlig til å blogge for tiden. Skal prøve å bli litt bedre, til tross at jeg kanskje ikke har så mange lesere.

Posted 5. september 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Nyvasket rom på en søndag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. halloooooooo kom å vask rommet mitt i stede!!

Legg igjen en kommentar

