Hjemme hos mammaen min.   2 comments

Jeg er hjemme for en kort uke, og kjenner at det kanskje hadde vært greit å være hjemme noen dager lengre. Det er litt godt å være her, selv om det kanskje er litt kjedelig. Men det er godt å ikke høre den konstante trafikkstøyen (selv om den er litt på avstand der jeg bor i Oslo), og all uttrykningstøyen, blålysene og sirene. Godt å se pusensnusen igjen og mammen min igjen.

Jeg har egentlig ikke gjort så mye mens jeg har vært her hjemme. Kom hjem på søndags formiddag, lagde middag sammen med mamma, spiste, sov nesten 3 timer på sofaen. Det var liksom ikke helt meningen, selv om det faktisk var veldig godt. Ellers har jeg sett litt på tv, besøkt pappa 2 kvelder på rad (og gidder ikke å besøke de igjen før i morgen kveld. Skal være hjemme med mamma og gå tur i kveld), vært i sentrum 2 ganger,heklet litt, koset masse med pusen min,  gikk lang tur i går formiddag og skal gå en tur til i kveld.  Jeg kunne sikkert har rukket å gå tur nå, men jeg skal begynne å lage middag til mamma kommer hjem om en stund, så da orker jeg ikke nå.

Tror jeg må dra til byen en formiddag også. Mest for å kjøpe joggesko til innebruk (har endelig meldt meg inn på sats, og orker ikke å bruke ute-joggeskoene mine inne), og skal også benytte sjansen til å kjøpe frozen cappuccino. Bare synd jeg ikke kan drikke det sammen med daysi nå.

Posted 18. august 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Hjemme hos mammaen min.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du har iallefall valgt rett tid å være nordpå. Har jo hatt noe som minner om sommer siste uken, selv om tempraturen minner styggelig mye om snart vinter!!!

Legg igjen en kommentar

