Jeg fryser og er sliten i føttene.   4 comments

Jeg fryser sikkelig mye nå, og vurdere og legge meg innen en times tid. Jeg har vært på jobb i dag, selv om jeg egentlig ikke skulle være det. Sjefen ringte meg plutselig på fredag og spurte om jeg kunne jobbe. Den eneste grunnen til at jeg sa ja er at jeg trenger pengene, ikke fordi jeg hadde så veldig lyst til å jobbe i dag.

Det har egentlig være greit på jobben i dag, og jeg fikk faktisk lov til å pakke inn den forsinkte bursdagsgaven til mamma også. Sliten i føttene blir jeg som regel ikke på jobben lengre. Kjenner det som regel ikke i føttene før jeg står på Majorstua og venter på bussen hjem. Da har jeg som regel gått til og fra Majorstua, i tillegg til å ha gått og stått på jobb hele dagen. Det er litt godt at jeg ikke blir sliten i føttene tidligere, selv om det veldig tungt å være sliten i føttene.

Jeg gleder meg til å ikke skulle jobbe mer før lørdag. Til tross for at det betyr at jeg må lese resten av sommerpensumet, vaske klær, finne ut hva jeg skal ha med meg, og det jeg må vaske rommet. Og dra innom på Spenst på Majorstua og faktisk melde meg inn der.

Posted 9. august 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Jeg fryser og er sliten i føttene.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja d e vel kanskje en fordel at du faktisk melde dæ inn der!

  2. Har du fått meldt dæ inn?

    Mye gåing e bra for kropp å sjel, og det e jo litt deilig å kjenne at fotan e sliten 🙂

Legg igjen en kommentar

