Don’t ask me!   4 comments

Jeg har vært på jobb i dag, har nesten full jobbuke denne uka. Har tilsynelatende fri i morgen og på lørdag. Dvs fri på lørdag har jeg uansett, men det kan hende jeg må jobbe i morgen også.  Ene av de fast ansatte trokket feil /slo foten i morges, så det er ikke sikkert at hun kan jobbe i morgen. Så jeg sa at jeg kunne jobbe i morgen hvis hun ikke kunne, men vi har åpnet til klokken 19 da så jeg håper nesten ikke jeg må. Selv om jeg egentlig trenger de ekstra pengene (men jeg skal jobbe en ekstra dag neste uke, så jeg vil få litt mer penger uansett).

Det har vært ganske hektisk i dag. Det har vært litt godt, fordi har tiden bare flydd avgårde. Vi har bare vært to i dag, eller sjefen har også vært der. Men han satt mest på kontoret, utenom lunsjtid-perioden og den tiden det var litt for kunder. Da vi stengte, sa han faktisk at vi hadde vært flink i dag, og det var litt godt å høre egentlig. Også har jeg pratet med en koselig kunde i telefonen og har hatt noen av dem i butikken. I tillegg er jeg mindre sliten etter disse tre dagene enn de tre dagene jeg jobbet i månedskiftet juni/juli. Hadde jeg vært medlem på et treningssenter så tror jeg kanskje at jeg faktisk hadde klart å trene etterpå. Eller ikke etter alle tre dagene, men ett par. Hvis jeg kunne ha gjort noe som ikke hadde vært rent press på føttene mine.

Jeg tror jeg skal melde meg inn på ett i neste uke, det er virkelig påtide å ta seg sammen. Eller iallefall gjøre ett bedre forsøk på å få en treningsrutine mens jeg jobber med matrutiene mine. (Jeg må bli litt flinkere til å lage middager, jeg er jo egentlig ikke så dårlig til å lage middager så lenge jeg vet hva jeg vil ha.)  Jeg føler meg litt lettere i kroppen. Men det er kanskje mest fordi jeg er nettopp ferdig med mensen og ikke er så oppblåst lengre. Tror ikke jeg har gått ned noe. Og håper jeg ikke har gått opp noe mere iallefall.

Ps: Don’t ask me er tittelen på en annen sang jeg er hekta på i disse tider. Gruppa er OKGo, anbefales virkelig.

Ps2: Jeg skal på H&M i neste uke og håper de fortsatt har salg da. Og da har den tettsittende og fine dongeribuksa igjen i min størrelse til  100 kr. Siden de ikke hadde flere igjen, tror jeg, der jeg kjøpte den. Skal dobbelsjekke på flere butikker iallefall. Me wants more of it. Selv om jeg kanskje har mine tvil om at jeg har slik flaks.

Posted 21. juli 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Don’t ask me!

Subscribe to comments with RSS.

  1. flinke damen på jobben var, jeg så og du var flink som æ sa til dæ!
    og ja du har til fredagen på dæ for melde dæ inn i et treningstudio!
    og i morgen skal du ringe legen!!!!!!!!

    • Skal innom der i morgen for å dobbelsjekke prisen etter æ har gått tur med Fido, og etter æ har ringt legen. *Hostkremte* Vet at æ burde ha ringt for lenge siden, men æ klare ikke.

  2. Høres utrolig lurt ut å melde sæ inn i treningstudio! Så lenge du kjenne du har energi til det etter jobb, så e det bare å peise på! Do it 🙂

    • Har æ bare har samme energi etter en lang skoledag. Men da får æ egentlig spist mer mat på skolen så da burde æ teknisk sett ha like mye engeri da.

Legg igjen en kommentar

