Sommerregn.   2 comments

Det regner ute. Jeg liker at det regner. Stortsett alltid. Bortsett fra midt på vinteren når det ligger snø på bakken slik at det bare blir glatt og ekkelt og skikkelig mye holke. Det liker man ikke. Bortsett fra det så liker jeg ar det regner. Jeg liker lyden, det er betryggende koselig lyd. Luktene etterpå liker jeg også, og at luften virkere så mye renere. Bortsett fra når det er veldig varm, da er ofte bare klamt og ekkelt mellom regnbygene.

Mens det regner så sitter jeg her med en kopp te. Har nettopp spist en banan som mellommåtid. Noe som jeg vet at jeg burde spise, men som jeg er for dårlig til å huske. Noen dager er det lettere å huske enn andre, men jeg klarer ikke å få inn den rutinen med å huske det hver dag. Jeg burde være flinkere på å øve på å huske det, fram til det blir en rutine. Da slipper jeg at daysi maser på meg. Etter at hun kom inn på Nimi har det vært på den måten. Tidligere har det bestandig vært meg som maser på henne for å få hun til å spise litt oftere. Til tross for at jeg ikke er noe flink til det selv.

Daysi har vært flink og klart og gått ned masse og kommet i bedre form. Ergo da burde jeg også klare det, eller jeg skal klare det. Det tar bare litt lengre tid med meg. Men jeg skal iallefall begynne på et treningssenter, og jeg tror jeg egentlig har bestemt meg for hvilket. Selv om det kanskje betyr at jeg må trene alene. Who cares? Jeg skal klare det. (Jeg må få meg legetime snart slik at jeg finne ut hvorfor jeg er så tett i nesen, det er ikke bare allergien. Og det er så tungt, spesielt for at det er så lite som skal til før jeg blir gåen, spesielt når jeg går i trapper og oppoverbakker. Har nettopp byttet lege til daysis lege, men jeg klarer ikke å kvinne meg opp til å ringe dit).

Ps: Jeg må bare slutte å blogge nå, ellers blir bare innlegget metervis lang. Det kommer heller et til et en dag snart. Foresten så er jeg veldig stolt av daysi. Bare så det er sagt.

Posted 15. juli 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Sommerregn.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Har du enda ikke ringt?!!!
    fy skamme seg…

    og flinke pia som husket bananen! jeg husket også den i dag.. men ikke i går. men i dag altså ble den husket!

    • Æ prøve og huske mellommåltidan. Men det er ikke enkelt. Begynne å huske dem litt mer på formiddag innimellom. Også huske æ faktisk å spise på jobb på lørdagen. Både banan og brødskiver.

      Men æ skal ringe i morgen eller tirsdag.

Legg igjen en kommentar

