Mer blogging kommer.   2 comments

Bare jeg får mer å blogge om. Jeg har begynte å jobbe mer, og orket ikke blogg noe særlig forrige uke siden jeg var helt gåen etter jobb. Ellers så har jeg vært å besøkt daysi. Som var koselig helt fram til uhellet hennes tidligere idag. Jeg håper virkelig det ikke er så ille som det kan være. Flinke damen hun er. Men nå vil jeg bare være der mer for å hjelpe til.

Posted 5. juli 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Mer blogging kommer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det vart vondt!

Legg igjen en kommentar

