Støl i skuldren   8 comments

Jeg har litt gangsperre i høyre skulder og litt i venstre del av ryggen. Det er fordi jeg har vært flink pike og spilt mye Wii i helgen sammen med Daysi, siden hun har vært hjemme. Smertene og stivheten som jeg hadde i korsryggen er helt borte, men det hjelper ikke når jeg har problemer med å bevege skuldren.

Det var koselig å være sammen med Daysi i helgen. Til tross for at jeg har bra eksempel på mat og treningsveien nå, så er jeg elendig på det selv for tiden. Egentlig burde jeg ha spist middag for en times tid siden. Men jeg vet enda ikke hva jeg vil ha. Ikke er jeg særlig sulten heller, og det er merkelig siden jeg egentlig ikke har klart å spise nok i dag heller. Jeg blir så lei av meg selv for tiden. Så lei at jeg faktisk vurdere å lage meg pannekaker nå bare for at jeg skal få spist noe. Det har jeg alt av indigrenser til. Eller det er kanskje litt lite melk, men det får jeg heller gå på butikken litt senere og kjøpe mer.  Arh. Jeg får vel sette i gang å gjøre noe snart, før det blir for langt på kveld.

Posted 21. juni 2010 by IborgLisa in Div. poster

8 responses to “Støl i skuldren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha det evindelige middagsproblemet! Hate det, hate å lage mat til bare mæ og ende som oftest opp med lettvint og usunn middag.. Easy peasy! Men har blitt hakke veldig mye sunnere etter ukesvis i Alanya så SKAL være flink her hjemme også no 😉

    Ps: Ka du endte opp med?

    • Det er kjedelig, spesielt når man enda er litt matlei. Endte opp med en kjedelig salat, uten noe spennende oppi, kokt ris og hvitløksbaguette. Litt merkelig kombinasjon med risen.

  2. Du kommer ikke til å like mitt svar… menne du skal spise uansett om du er sulten eller ikke fordi du trenger det. skal ikke spise når man er sulten fordi da er faren for at man tar mer enn hva man trenger og blodsukkeret går kraftig opp og vil gå kraftig ned igjen. Ikke bra i det hele tatt. Lærte dette på mandagen i ernæringstimen!! såe litt har æ fått med meg ;D

    • Du vet at æ vet det fra før av? Og at æ fortsatt ikke klare å spise noe særlig mer? Nemlig. Det er ikke fordi at æ ikke vil spise mer, men det går bare ikke i det hele tatt akkurat nu.

  3. ja d viste jeg, og jeg viste også egentlig dette fra før. men det er viktig å repeterer det til det sitter og at man faktisk får gjort det som skal!

  4. japp, derfor jeg flytter nord igjen…

    neida ikke derfor, du vet hvorfor!

Legg igjen en kommentar

