Solbrent gangsår.   2 comments

Men heldigvis så er gangsåret ikke solbrent. Det er det bare armene mine som er. Det ble jeg etter at jeg spist lunsj sammen med en bekjent/vennine. Alt etter som hvordan man ser på henne. Uansett så satt vi ute på Majorstua og spiste, for vi endte opp med å gå nedover Bogstadveien og nedover Karl Johan. Noen ganger skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg er sammen med henne, siden vi egentlig ikke har så mye å snakke om. Problemet er at jeg klarer ikke å kutte henne ut, siden hun egentlig ikke har så mange venner. Eller kanskje hun får mer kontakt igjen med folk pga facebook. (Jeg skal vel egentlig ikke snakke når det gjelder slike ting som venner).

Uansett, da vi hadde gått Karl Johan helt ned, så skiltes vi for dagen. Hun hadde en annen avtale og skulle hjem, og selv om jeg burde ha gått samme veien oppver til Majorstua igjen så orket jeg ikke det. Mest fordi det var så mye folk der, og jeg ikke kunne bane meg vei i den farta jeg ville. Dermed endte jeg opp på H&M og kjøpt en dongerishort. Jeg har allerede en slik, men fortsetter det å være varmt så kommer jeg til å bruke den mye. Ergo kommer det til å lønne seg. Håper jeg da virkelig, ellers så kommer jeg bare til å angre. Og bruke dem til høsten med strømebukse under. Selv om det ser latterlig teit ut.

Etter at jeg hadde kjøpt shortsen, tok jeg trikken til skolen. Hvor jeg da gikk opp til Majorstua. Mest fordi trikken gikk i feil retning etter at den kjørte forbi skolen. Før jeg gikk opp, så kjøpte jeg en kopp kaffe på kaffeshappa. Fine kaffemannen var på jobb i dag, selv om det ikke var han som ordnet kaffe til meg i dag. Men mens jeg sto å ventet på tur så fikk jeg plutselig sommerfugler i magen, hvor jeg da står å tenker ‘Guud, nei jeg er ikke forelsket i han’. Fine, heite kaffemannen er fine heite mannen. Tror man da. Men så suger jeg på å flørte høyt, også føles det litt feil å skulle gjøre det med han når han er på jobb. Og jeg har ingen annen måte å tilfeldigvis komme i kontakt på. Let’s face the fact: foreløpig er det ikke meninga at jeg og han skal bli mer kjent.

Anyways, la meg komme til resten av poenget med dette innlegget i stede for å skrive meg bort. Jeg gikk oppover til Majorstua, drakk kaffe. Tok bussen hjem. Slappa av litt, lagde middag. Også var jeg flink pike og fikk gått en ekstra tur i kveld. Med ny joggskoene, som da gav meg gangsår. Bortsett fra det så virket de gode. Jeg har lyst til å prøve på litt intervalltrening, slik at jeg på et eller annet tidspunk kan klare å jogge turer. Men jeg klarer ikke helt å begynne med det, jeg føler meg så dum da. Faktisk så var jeg på nesten på nippet i dag, men jeg var så tett i nesen så jeg hadde nok problemer med å klare å gå i motbakker og slik at det kanskje ikke helt var verd sjansen.

Ps: Jeg skal på Ikea i morgen med en kompis fra klassen og samboeren hans. Også har jeg byttet lege til daysis lege. Så da kan jeg bestille meg time hos henne i juli en gang. Med mindre hun da faktisk har ferie da. Men hvordan er egentlig astmasyntomtomer? Fordi jeg lurer på om jeg har det, men jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter. Uansett, jeg finner det vel ut.

Posted 16. juni 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Solbrent gangsår.

Subscribe to comments with RSS.

  1. uuu litt betatt av han heite kjekke fine kaffemannen ;D
    Du ser ikke teit ut om du trener interval, du ser faktisk sporty ut!! Synes du hadde blitt mindre i løpa av de 4 uken jeg har vært her på nimi. Fortsetter du sånn samt å få litt kikk på matvanene dine er du «normalvekta» på rekord tid. I hvertfall mindre sånn sakte men sikkert også blir den der fordi du fortsetter og ikke stopper. Vips så er livstilen din forandret.

    ps. ingen peiling på astmasymptomer, spør legen!

    • Jaaa, æ er det. Men burde du vite allerede. Kjenne æ er litt skuffa. 😦

      Men æ tror ikke æ er blitt mindre, ser det ikke selv iallefall. Har riktig nok spist mindre godt og sånt, men føler at æ enda stapper i meg for mye dritt.

Legg igjen en kommentar

