New shoes.   2 comments

Endelig har jeg fått kjøpt meg nye joggsko. Nå kan jeg endelig prøve å småjogge /ha intervalltrening (på min måte). Har hatt lyst til det en stund nå, og ikke bare fordi jeg har lovd daysi det.  Er bare delvis flink og gå turer og bevege meg, så jeg håper det kan bli lettere. Skoene har med andre ord ganske mye press på seg. 😉

G-sport mannen som hjalp meg fikk meg til å stå barbeint på en glassplate for å se hvordan jeg tråkker på. Tydeligvis så tråkker jeg normalt, og dermed kan jeg visst velge blant masse sko. Nå vet jeg det til neste gang jeg skal ha sko. Merkelig nok har ingen som har hjulpet meg med sko før spurt om hvordan jeg tråkker. Jeg følte meg litt teit når jeg sto på platen, fordi jeg hadde piratbukse på meg, og leggene mine er på grensen til å måtte barberes igjen snart. Samt at hælene mine burde files igjen snart (må huske det en morgen snart, før jeg går i dusjen og ikke etter jeg er ferdig). Ofte tenker jeg ikke så mye på leggene mine selv om de noen ganger burde ha vært barbert før jeg går ut i barleggene. Men G-sport mannen var, selvføgelig, en smule søt. Ikke veldig, men litt. Tror nok jeg blir å dra tilbake dit neste gang jeg skal ha joggesko igjen, og håpe på at jeg får like god hjelp da.

Jeg skal forresten møte daysi i morgen, mens hun er på et av hovedbyens sykehus. Jeg gleder meg. Nemlig.

Posted 14. juni 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “New shoes.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vart gøy å se deg igjen også da!! til helgen sees vi vel litt mer?

Legg igjen en kommentar

