Frøken ingen planer.   2 comments

Frøken ingen planer er forresten veldig god venn med frøken flink utsetter. Siden onsdag, dvs torsdag og fredag, har jeg hatt planer om å ringe ett av de telefonr jeg fikk på onsdag for å høre om de trenger støttekontakter i sommer. Jeg har også hatt planer om å ringe legen min og plage henne, eh høre om jeg kan få time hos henne snart.

Jeg har ikke hatt noen store planer eller ambisjoner for uken som gikk. Bortsett fra enkelte småting som turgåing, handling, ringing og prøvd å finne folk til plaging. Men noe må jeg jo ha å gjøre uken som kommer. Daysi skal en snart tur inn til byen på tirsdagen, og da skal jeg plage henne da. Jeg har til og med funnet ut hvilken buss jeg skal ta for å finne fram til der Daysi skal. (Forresten så har jeg besøkt tanten til daysi som har fått en nydelig kattebebisgutt. Fine fine pusen). I morgen skal jeg få ring legen, og de med støttekonkaten, sett på joggesko, gått tur og kanskje kanskje sitte ute og nyte været. Sånn forutsatt at det er fint vær. Eller så stikker man bare en tur opp til Songsvann.

Ps: Jeg vet jeg er dårlig å blogge for tiden. Jeg tenker ut sånn halvveise innlegg, men når jeg skal sette meg ned for å skrive på dem så funker det ikke i det hele tatt. *Sukk*

Posted 13. juni 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Frøken ingen planer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja du er elendig på å blogge!!! cåm ån blogge mer!!

Legg igjen en kommentar

