Sommerferie.   4 comments

Endelig er det sommerferie. Eller det vil si, jeg fikk sommerferie kl 13 på torsdagen siden jeg var ferdig med skoleeksamen da. Jeg tror det gikk greit, til tross for at jeg egentlig stortsett var ferdig kl 12. Litt problematisk siden det var en 6 timers eksamen, og at det da på det tidspunktet var 3 timer igjen. Så jeg endte med å bruke 25 minutter på å gjøre en dels oppgave av klassifikasjonen på nytt og føre hele siden på nytt. Etter det endte jeg med å spise, lese eksamensreglementet før jeg endelig begynte å legge arkene sammen. Tror veldig mange satt til hvertfall halv 2 før de gikk, og veldig mange satt hele tiden ut. Jaja, håper virkelig ikke at jeg stryker.

Hittil har jeg ikke gjort så mye spennende i ferie. Hadde besøk av noen i klassen på fredags ettermiddagen. Så på formiddagen bakte jeg litt før de kom, og slappet av. Og gikk tur med hundene til daysis tante. I går var jeg opp jobb, kom hjem og spiste litt før jeg kollapset på senga en times tid. Så film og lalletide.I dag har jeg egentlig heller ikke noe spesielt. Skiftet på senga, vasket en maskin med klær, støvsuged rommet, gangene og badet + vasket. Flinke meg. Bortsett fra det har jeg bare spist, gått en tur, vært ute i et parkområde i nærhet i sola og lest Catch 22. Det var veldig godt egentlig. Fikk lest en del kapittler til tross for at jeg bare satt der i en times tid. Nå har jeg spist middag, og jeg lurer virkelig på hva jeg skal gjøre nå. «Vi» har besøk av ei som bodde her før, fordi hun skal på samling her nede i den kommende uke. Vi er i dobbelfnutter fordi jeg er alene hjemme. Heldigvis kommer hun som adminsterer huset tilbake på onsdagen. Så fram til da vet jeg ikke helt hvor sosial jeg skal være. Har mest lyst til å se på film eller noe. Men jeg må kanskje late som om jeg er litt sosial. Kanskje.

Posted 6. juni 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Sommerferie.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du stryker ikke! Håper du snart får peng shit sånn at du kan komme på besøk snart!! me uansett sees vi på tirsdag i neste uke!

    • Æ tror æ har svart for mye rett på alt til å stryke. Håper æ virkelig. Men æ håper også æ får penga. Skal ringe pappaen min på torsdagen. 😉

  2. altså ikke den som kommer, men uken etterpå! den 15.juni

Legg igjen en kommentar

