Jeg innrømmer det!   6 comments

Jeg liker dansefilmer, skikkelig chick-flick dansefilmer som er like forutsigbare som kakao med krem. Eller noe.  Uansett, jeg liker dem. Mest fordi dansingen imponerer meg, og fordi jeg har så lyst til å danse selv, til tross for at jeg ikke har ett eneste rytmisk ben i kroppen. Akkurat det trenger vi kanskje ikke snakke så veldig høyt om. Jeg så faktisk ‘Step Up’ i går kveld. Veldig typisk jentedansefilm. Men likevel ikke en verste jeg har sett.

Anyways har jeg vært på skolen i dag og «lest» til eksamen på torsdagen. Har fått gjort litt fornuftig. Men har skravlet litt for mye om andre ting en pensum, og har planer om å lese mer alene i morgen. Skal møte noen folk i klassen og jobbe litt med dem. Men etter hvert må jeg på egen hånd og lese, ellers kommer det ikke til å funke. Var å kjøpte kaffe, hos fine kaffemannen, som spurt om jeg ikke hadde Kaffebrenneriet termokoppen min med meg i dag. Og jeg bare eeeeh, den er nok hjemme i dag. Rekk opp hånden hvis de vet hvem som er patetiske her. *Sukk*

Posted 31. mai 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with ,

6 responses to “Jeg innrømmer det!

Subscribe to comments with RSS.

  1. ELSKER sånne filmer! Step Up 2 er også utrolig nydelig herlig! Så ny versjonen av Fame i går, og digga den også. Beste som finnes er jentekvelder med godis og jentefilm 🙂

    Håper lesingen går bra, lykke til på torsdag 🙂

    • Må få tak i Step Up 2, og se den. Har ikke fått sett den nye Fame filmen enda, men må kanskje få gjort det snart. 🙂

      Tusen takk. Æ håper også det går bra.

  2. Da var eksamen over 😉
    Takk for kommentar – det gikk veldig bra! 🙂

    Emilie Randeberg
  3. Du ekke alene om å like slike filmer, jeg liker også slike filmer når jeg er i humør til det. er faktisk oftere humør til slike filmer enn drama filmer.. er vel mest fordi det er nok drama i livet mitt alt.. og lykke til på eksamen ;))

Legg igjen en kommentar

