1 inn og 1 igjen.   4 comments

Av eksamene altså. Og jeg har et lite problem: jeg klarer nemlig ikke å lese eller gjøre oppgaver til den siste som er på torsdagen. Heldigvis har jeg enda 3 dager igjen og gjøre slike ting på, men alikavel. Egentlig så skulle jeg gjøre en del i og og en del i dag. Fikk lest litt i går, men har foreløpig ikke klarte å gjøre noe i dag.

Har heldigvis fått gjort litt fornuftig i dag. Gått tur, og vært en del ute i sola, samt lagt sammen alle klærne som jeg vasket i går. Men så var jeg litt ufornuftig og spiste opp resten av smågodt sjokoladen som jeg kjøpte i går (slik at den ikke skal ligge der å friste meg når det ikke er helg lengre), og funnet masse grunner for ikke å lese. Som plutselig å funne ut man skal sitte i tv stuen og lese. Noe jeg egentlig vet ikke funker, men tydeligvis så prøve vi likevel.  Bortsett fra turgåingen og sammenbretning har jeg faktisk fått avtalt og møte folk på skolen kl 9 for å jobbe gjennom oppgaver sammen. Regner med at det kanskje bare blir ett par timer, og da jeg da faktisk får til å gjøre den del alene fram til 16-17 tiden. Inkluderte kanskje en kort luftetur av hunder, og kafffe-lese-sikling på kaffeshappa ved skolen. Luftingen av hunder er jeg ikke sikker på om jeg blir å få til. Ikke før på fredagen. Må nok se det litt an på hvordan det egentlig blir.

Jeg fant ut på fredagen at det kanskje ikke så lurt å gå rundt alene og være dritheit i kort dongeriskjørt. Mest fordi jeg da ser nice ut, og får spørsmål om jeg want to do something. Fyren er sikkert koselig (håper jeg), men jeg fikk en litt tvilende følelse av han. Dermed tenkte jeg ikke faen at vi skal gjøre noe alene sammen, og sa jeg skulle møte noen venner og ellers ville være opptatt med eksamenslesning (yeah right). Beklaget gjorde jeg også.

Jeg føler meg så teit når det ender slik. Det at jeg avviser folk, mens de jeg vil skal legge merke til meg ikke gjør det. Det er en smule frusterende, spesielt når jeg suger på å flørte og ikke kan få oppmerksomhet på den måten. Da må man finne på andre grunner, som feks spørre om hvor en deltidsstilling vil innebære og om det er mulighet om å bare få noe i sommer. Har mine tvil, men det er verdt et forsøk. I morgen, mens jeg pimper kaffer og forbereder meg til eksamen.

Posted 30. mai 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “1 inn og 1 igjen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeg har prøvd å lese til eksamen selv, idag. Men jeg blir raskt distrahert av blogg, facebook og andre ting. Eksamen på tirsdag og nervene begynner å røre på seg etterhvert..
    Kjempefin blogg 🙂

    Emilie Randeberg
    • Oj, kjenner til den ja. Skulle lese «sammen, alene» med ei i klassen i dag. Funka ikke helt nei, ble bare mye utenomsnakk.

      Takk. 🙂 Og lykke til på eksamen i morgen.

  2. haha og sånn går no dagan.. du får heller være heit med det skjørtet på kaffeshappa ;P

Legg igjen en kommentar

