Eksamenslesning, i dobbel fnutter.   2 comments

Jeg sitter her med ansiktsmaske og slapper av litt. Første ansikstmasken siden jeg klipte håret, og jeg fikk hårbandet fra tanten til daysi. Godt å ikke få ansiktsmaske i panneluggen. Selv om jeg føler meg som en stygg tennisfyr med hårband og resten av håret i strikk. Men det går over så fort jeg vaske av meg masken og tatt av båndet.

I formiddag var jeg på skolen, for å lese til KOG eksamen som er på torsdag i neste uke. Vi har en denne uken også, men det er en hjemmeeksamen, som vi får i morgen og skal inn på fredagen. Jeg regner med at den skal gå greit. Har store planer om å benke meg på skolen på onsdag og torsdag for å skrive. I morgen skal jeg gjøre research og begynne å skrive litt. Jeg har planer om å ha med meg skikkelig mat, jordbær, druer, epler og brokkoli. Og termokopp til teen eller pulverkaffen. Det høres ut som en plan. Spesielt siden jeg ikke stapper i meg godt på skolen, og men jeg er likevel dårlig på å spise nok mat mens jeg er der.

Uansett så var jeg på skolen i dag. Rundt halv 10, etter å ha tatt bussen kl 9 hjemmefra og gått fra Majorstua. Gikk faktisk fram og tilbake i dag, det er utrolig godt å faktisk ha tid, ork og ikke for tung sekk til å gjøre det. Men da jeg kom fram dit, så var skolen ikke åpen. Eller dvs det gikk ikke an å bruke nøkkelkortet på hovedinngangen, (eller inne for komme inn i etgene) bare på den døren som går inn til det døgnåpne pc-rommet. Så da satt jeg der. Og endte opp med å sende sms til de jeg liksom skulle møte om at det var noe galt med dørene. Men så ble klokken til over 10, og jeg bestemte meg for å prøve en gang til før jeg gikk. Plutselig gikk det, og jeg og ei som går på kullet fant ut at det var fordi det er søndagsåpent på skolen i dag siden det er helligdag. Oooops, tenkte jeg og sendte sms. Igjen.

Men jeg endte opp med å sitte alene. Like greit egentlig, så fikk jeg gjort litt. Ikke så mye som jeg egentlig burda ha gjort. Men litt likevel. Litt referansearbeid og litt klassifikasjon. Og fått spist eple og jordbæra som jeg hadde med meg. Og fått snakke litt med hun fra kullet som også satt og der og jobbet. Og drukket kaffe og iste på kaffeshappa. Hvor fine mannen var på jobb, og jeg fortsatt bare er høflig kunde og ikke noe mer. Jaja, dream on.

Posted 24. mai 2010 by IborgLisa in Div. poster

2 responses to “Eksamenslesning, i dobbel fnutter.

Subscribe to comments with RSS.

  1. du er flink som leser og går og spise litt sundere!

    • Æ leser og går iallefall. Og prøver spiser litt sundt innimellom godteslagan. Håper virkelig det blir bedre til helga, og neste uke. Vurdere å shoppe grønnsaker og frukt på Grønnland i mårra.

Legg igjen en kommentar

