På skolen med kort skjørt.   6 comments

I dag dro daysi til Hønefoss, og etterlot meg her alene. Jeg skal jobbe i deltidsjobben min, og skal være her i sommer. Kjiperen. Jeg er glad for at daysi fikk oppholdet, og muligheten til å dra nå. Men jeg hadde håpet på at vi skulle få tid til å gjøre mye sammen i sommer. Som grille, dra på turer når jeg ikke jobber. Nå må jeg gjør det alene.

Jeg skal dra å besøke henne. Men det blir ikke før i juni en eller annen gang. Enten den helgen jeg ikke jobber, eller i eller annen uke. Bare ett par dager eller noe. Men det finner vi ut etterhvert.

Det er kjempevarmt her i dag. Så jeg har hatt skjørt på meg i dag. Et kort dongeriskjørt, som er trang og presser opp magen. Men det bryr man seg ikke om, fordi det var faktisk veldig godt å ha på seg i dag. Selv om det var vanskelig å gå i trapper med det. (Men det bryr vi oss heller ikke om). Den eneste gangen jeg følte meg litt teit var da jeg var innom kaffeshappa nær skolen og kjøpte kaffe som jeg tok med på den siste halvdelen av dagens forelensning. Uansett, det er mest fordi jeg syns han ene som jobber der er jævla heit. Og jeg er dritdårlig på å flørte. Dvs jeg er flink inni meg, men ikke å få det ut. 😀

Jeg begynner å bli flinkere til å ikke bry meg, og gå i de klærne jeg vil gå i, fordi jeg vil det. Selvføgelig så trenger jeg å bli slankere, fordi jeg trenger det for min egen del. Jeg har lovt daysi å legge om stilen min litt. Altså livsstilen, spise oftere, trene/ gå hurtig/intervalltrening litt oftere og prøve å kontrollere godtespisingen. Det skal jeg klare, men det tar kanskje litt tid. Jeg må bli flinkere å lage frukt (-og bær) skåler igjen. Det er så godt, og mer mettende, og ikke minst sunnere enn godt. I slutten av måneden skal jeg kjøpe meg nye joggesko til trening, og kanskje en ny mp3 spillere en eller annen gang til sommeren (og til høsten skal jeg skeie ut med en über kul rød treningsbh). Fram til da må jeg klare meg med de skoene jeg har.

Posted 19. mai 2010 by IborgLisa in Div. poster

6 responses to “På skolen med kort skjørt.

Subscribe to comments with RSS.

  1. akkurat nå skulle jeg ønske at du var her, og at det var noe annet til mellommåltidene enn frukt og grønt og litt yoghurt.. gjett som kommer til å bli pottesur de neste ukene?? åh yehhh moi!

    • Æ er glad æ ikke er i nærheta når du er pottesur. Men æ er litt sur på meg sjøl. Fordi æ ikke har spist noe fornuftig mat etter æ kom hjem (litt før 5), men masse lollipop og sjokolade.

      Men jo fortaere det blir oppsist – jo fortare slipper det å ligge å friste meg.

  2. Så bra da! Da kan vi være flink ilag! Har vært veldig flink og gikk ned masse, men no har det liksom stagnert og æ orke ikke trene eller droppe godis lengre.. Men skal skjerpe mæ før æ legg på mæ igjen!

    No blir vi sunn Ingeborg 🙂

    • Ja, æ vil gjerne være flink ilag. 🙂 Æ må bare bli flinkere til å spise oftere, med flere mellommåltid, spise mindre godt og være flinkere til å gå turer på kveldan. Æ er smerterlig klar over ka som skal til, men det er litt vanskelig nå. Er litt små matlei.

      Men vi skal bli sunn sammen Sissel.

  3. Om det trøster deg noe så har jeg vondt over hele kroppen, bare høyre armen som er ok… og husk vi hadde en avtale! spis sundt og gå turer ofterer. Det hjelper under eksamentiden. Få frisk luft som klarne tankene!

    • Men men men det betyr at du har trent. Du flinke pia er.
      Har faktisk kjøpt mer jordbær i dag, og brokoli på lørdagen, og druer på fredagen. Som skal være med meg på skolen, sammen med brødskiver eller grov baguette med skikkelig pålegg.
      Og så skal ta meg fri på kveldene, sånn som æ gjorde før jul Håper æ klare det nu også, så da kan æ gå turer da. Og se NYPD blue. På fredagen tror æ faktisk også æ skal kjøpe treningsjoggesko, og kanskje ett par til sånn daglig bruk også.

Legg igjen en kommentar

