Påstått levert.   4 comments

For første gang har jeg fått påstått levert på ei bok jeg har lånt på biblioteket. Problemet er boka ikke er på hylla, den har ikke ramlet ned bok bokkassa den ble levert i, og jeg VET at jeg har levert den. Jeg vet ikke helt sikkert på at det ikke står påstått levert, men jeg er ganske sikker på det også. Sånn 99 prosent eller noe.

Jeg var forresten på et jobbintervju i går. Til tross for den jobben jeg allerede har fått. Men den nye jobben er mer relevant for studiet, mer vakter, og så kan vi kanskje hysje littegranne om at det er bedre betalt. *Hostkremt* Jeg har ikke hørt noe enda, hun skulle bestemme seg senest i morgen. Problemet er bare det at hvis jeg får jobben (noe jeg inderlig håper) så må jeg si opp. Men siden jeg har 6 månders prøvetid, med to ukers oppsigelse så må det vel kanskje gå greit. Selv om det kommer til å ramme samvittigheten mi veldig veldig veldig hardt. Får jeg ikke jobben så for jeg holde ut 3 lørdager i mnden med noe som jeg egentlig ikke kan noe om. Men da får jeg heller bare gå enda mer inn for å lære det, så skal det nok gå bra. Håper jeg da inderlig.

Posted 11. mai 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Påstått levert.

Subscribe to comments with RSS.

  1. alt går bra til slutt!!

  2. Har og fått «mista» ei bok æ vet æ leverte på biblioteket. Etter mnd med krangling og sending av regning måtte de gi sæ. Æ sto på mitt og alt gikk fint tilslutt!

    Det gjør det også jobbmessig 🙂

Legg igjen en kommentar

