Solfylt fredag.   4 comments

Og her sitter jeg hjemme og kjeder vette av meg og er fullstendig ufornutig. Egentlig så burde jeg sitter å gjøre skolearbeid siden det ikke er så lenge igjen til eksamen. Men gidder jeg? Neei, ikke i kveld. Men jeg er iallfall litt fornuftig, vasker en maskin med sengklær på 95 grader, fordi det trengtes. Jeg hadde nemlig omgangsyke på onsdagen og var slapp. For å si det slikt: mer vil ingen av dere egentlig vite. Bare at sengtøyet må vasket ganske høyt. Og at jeg håper det oransje lakent mitt ikke farger av på det lyse laken og det lyse sengtøyet.

Egentlig så lurer jeg litt på om jeg skal få meg brevvenner igjen. Eller e-mail venner. Mest fordi jeg er så kjedelig at jeg bare har daysi og snakke med på msn, og fordi jeg egentlig kjenner så få folk. Jeg er utrolig dårlig på å bli kjent med andre, og å holde kontakten med dem. Slik har jeg vært i årevis, og jeg klarer ikke forandre meg på den måten heller selv om jeg vil det aller mest. Jeg er nemlig ikke helt vant til det. Ha folk som faktisk vil ha kontakt med meg. Bortsett fra daysi, ergo jeg er dårlig på å finne på ting med folk. Ergo de glemmer av meg. Which sucks.

Jeg tror jeg skal finne på noe snart. Slik at jeg ikke ender opp med å sitte her å synes synd på meg selv. Fordi det gidder jeg nemlig ikke.

Posted 7. mai 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Solfylt fredag.

Subscribe to comments with RSS.

  1. du kan godt få ta over noen av mine…

  2. Hehehe vi e ganske så lik skjønne æ. Utrolig sløv på å holde kontakten.. Ikke fordi æ ikke vil, bare glemme det av og orke ikke. Kanskje altfor opptatt av mitt eget lille hode?!!!

Legg igjen en kommentar

