Magen min er kranglete.   Leave a comment

Mest fordi jeg hadde omgangsyke i går, og enda ikke er helt bra i dag. Eller jeg er mye mye bedre enn i går. Ikke noe diare eller oppkast, bare slapp, litt vondt i hodet (som er blitt borte), masse sulten, men magen min proteserer enda litt. Men det er ikke så ille. Mest bare luft tror jeg. Håper jeg.

Egentlig skulle jeg begynne å repitere til eksamen mellom forelesningene i går. Men det ble jo selvføgelig ikke noe av. Hele gårdagen ble tilbrakt i senga, noe som ikke har skjedd siden jeg var 11 og hadde kyssesyken.  Jeg håper vi virkelig skal repitere mer relasjonsdatabaseteori sammen, eller så kommer jeg til å slite. Virkelig.

Det blir bare kort blogging nå, skal prøve å lage middag nå. Men jeg skal bli litt flinkere til å skrive her.

Posted 6. mai 2010 by IborgLisa in Div. poster

Legg igjen en kommentar

