Hekta på Taylor.   2 comments

Jeg sitter på det rosa jenterommet mitt hos mammaen min. Jeg er merkelig hekta på Taylor Swift sanger, uten at jeg egentlig helt hvorfor eller hvordan. Hun har en god del bra sanger, så da er det kanskje egentlig ikke så ille heller da. Jeg er forresten bare hjemme på langhelg, siden broren min skal konfimeres på søndagen.

Jeg har hatt planer om å gjøre skolearbeid i dag. Men det ble ikke noe av, så jeg må heller ta det med til pappa og dem i morgen. Var i byen i formiddag for å finne noe i gave til brodern. Fant en fin pengbok til han, egentlig så hadde jeg bestemt meg bare for å gi han penger. Men jeg har egentlig lyst til å gi han noe som han kan bruke en stund, og kanskje huske at han fikk den av meg og storebroderen. Jeg var innom på biblioteket før jeg dro hjem. Og fikk masse masse lyst til å være i praksis igjen, eller bare jobbe fast.

Jeg oppdaget forresten at Filemonus snuskebassus ikke er så fornermet på meg som han var før jul. Han være lenge i senga og koset seg mens jeg og mamma har vasket. Og jeg har fått koset masse masse med han. Uten at jeg har vært nødt til å tvangskose på han. Det er litt godt å bare hjemme for noen dager.

Ps: Det er ikke bare Swift som jeg er hektet på av Taylor’er. Jeg er litt hekta på Taylor Sheridan, som deputy sheriff Hale i Sons of Anarchy. Guuud, han er heit. *Hostekremte*

2 responses to “Hekta på Taylor.

Subscribe to comments with RSS.

  1. om han e heit kan diskuteres… kremt.. og tror ikke jeg har hørt så mye av hennes sanger.

Legg igjen en kommentar

