Søt unge?   2 comments

Jeg kom på plutselig på at jeg glemte å blogge om en liten opplevelse på bussen på lørdags morgen da jeg skulle på jobb. Det var ett par med en unge i vogne. 2-3 år kanskje, iallefall gammel nok til at den kunne snakke. De snakket om noen de kjente som skulle ha baby, og som de kanskje skulle treffe på lørdagen. Iallefall slik jeg oppfattet det. Plutselig begynner ungen si noe om at hun har baby i magen. Foreldrene fortsatte og snakke om hun de kjente som hadde baby i magen, men jeg sto rett bak dem og egentlig så tror jeg ungen mente at det var jeg som hadde baby i magen. *Hosteogkremte* På tide å slanke seg kanskje?

Posted 27. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , ,

2 responses to “Søt unge?

Subscribe to comments with RSS.

  1. jammen du ska jo det etter 19. mai!

Legg igjen en kommentar

