Svipplanghelg.   4 comments

Det er snart tid for svippturen min hjem. En langhelg i forbindelse med konfirmasjonen til den eldste lillebroren min. Samtidig skal jeg gi yngstebroren min bursdagsgaven hans, siden han hadde bursdag forrige uke. To, litt for oversized, t-skjorter. Men det var det han ville ha, så da får han det. Mohahaha. Han kommer mest sannynlig til å svømme i dem.

Nå har jeg jobbet to lørdager på rad, og funnet ut at det går greit. Bortsett fra at det litt kjipt å måtte stå opp aller aller aller senest kl 08.00 på en lørdag. Og det faktum at jeg ikke verken kan eller ser forskjell på alle vognene enda, slik at det er  vanskelig å hjelpe kunder som skal ha det. Samtidig er det egentlig litt godt å endelig ha fått en deltidsjobb. Jeg og daysi var innom der en tur i dag. Egentlig så skulle jeg ikke så mye der, bare skrive opp når jeg kan jobbe i sommer,gå på do og kjøpe en kul matboks med Ole Brum og Nasse Nøff på. Har siklet etter siden jeg fikk jobben. Det høres skikkelig lenge siden ut, selv om det bare er 2 uker.

Daysi har forresten vært skikklig slem mot meg i dag. Hun har nemlig fått meg til å bruke masse masse penger på klær til meg selv. Det er litt kijpt fordi jeg egentlig bare skulle ha vanlig bukser, og jeg egentlig ikke har råd til noe slikt. Fordi jeg ente opp med en litt varm genser på 50%, to kortbukser til når det blir varmere i luften, et litt for kort dongeriskjørt, en herresinglet (som jeg  skal kjøpe fler av, samt flere vanlig damesingletter med tykk stropp til bla ha på meg på jobben hvis det blir veldig varmt, men også fordi jeg bruker mye av dem til vanlig også), + to herre-tskjorter. En til yngstebroren min og en til meg. Så bortsett fra flere singletter, så mangler jeg enda en helt vanlig langbukse, siden jeg har så få av dem nå. Og noen helt enkle overdeler. *sukk*

Posted 26. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

4 responses to “Svipplanghelg.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Slutt å syt!! Du har en fri vilje og kunne ha latt være å kjøpt alle de tingene som du likte så godt! deng du får di sytpave!!!!!!!!

  2. neida, det er du som tvinger meg til å overtale dæ å kjøpe slike ting. det er du som er den onde kvinnen her i gården! skikkelig uspekulert til å lurer meg for å lure deg til å bruke dine egene penger.

Legg igjen en kommentar

