Kveldskaffe.   2 comments

Jeg har nettopp ordnet meg kaffe og sitter venter på at vaskemaskinen med klærene mine skal bli ferdig slik at jeg får hengt dem opp.  På rommet mitt har jeg faktisk veldig mye ettermiddags og kveldsol. Veldig pent. Bortsett fra at jeg ser hvor støvete pcen min er. *Hostkremt* Og det leder til en dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å støvesuge og vaske rommet mitt før i morgen ettermiddag.

Uansett så er jeg sliten i føttene i dag. Mest fordi vi hadde obligatorisk utstillingsseminar på skolen i går, der vi skulle lage en utstilling hver. Dvs hver gruppe skulle lage en hver. Min gruppe lage en Marco Polo utstilling, og fikk veldig mye skryt for den. Det liker man faktisk ganske mye. Så jeg sto stortsett fra kl 12.30 til nærmere kl 16.00, men jeg tror ikke gulvet nede i foajen er noe særlig bra. Spesielt ikke siden jeg sto lengre på jobb på lørdagn, og selv på søndagen var jeg ikke så sliten i beina som jeg er nå.

Forresten så går det stortsett greit for tiden. Dvs jeg er litt slapp med lesningen, eller ikke så veldig mye. Men bare litt. For egentlig så har jeg hatt masser av tid i dag til lese, men har bare fått lest ett par sider skoleting, men jeg har faktisk fått lest litt mer i jobb-katalogen. Det er mest fordi man noen ganger må gjøre viktigere ting. Som å være sammen med daysi i dag. Jeg må bare få ringt skatteeaten i morgen, slik at jeg kan få meg skattekort snart (Foresten daysi, så sendte jeg søknad til den jobben jeg fortalte deg om). Dessuten skal jeg gjøre noe skolearbeid i morgen forrmiddag, så da må det vel gå greit.

Marco Polo

Ps: Daysi, du vet hvem jeg tenkt på når vi drakk kaffe, og jeg sa at jeg visste hva jeg ville ha? *hostekremt*

Posted 22. april 2010 by IborgLisa in Div. poster

Tagged with , , , , , ,

2 responses to “Kveldskaffe.

Subscribe to comments with RSS.

  1. var det han blonde eller han mørke, om det er han mørke så blir det fight… neida.. æ syns den blå duken passet! og bra at du sendte den søknaden!

    • Ja, han som du synes er han blonde. Kunne godt ha tatt han til å spise litt på. *hostkremt* Eller bare dratt han med en plass og fått han til å ta meg litt hardt. 😀
      Æ er så flink å gi detalja.

Legg igjen en kommentar

